چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۲
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۷۱۹۱۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

کسب و کارهای دیجیتال به حوزه محصولات کشاورزی وارد می‌شوند

چالش طراحی و راه‌اندازی کسب‌وکارهای دیجیتالی در حوزه توزیع و فروش میوه و محصولات کشاورزی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

کارآفرینان و مبتکران، شرکت‌‏های دانش‌‏بنیان، دانشجویان و اعضای هیات علمی و دیگر افراد علاقه‌مند از داخل و خارج کشور می‌توانند در قالب انفرادی یا گروهی در این چالش شرکت کنند.

چالش پیش‌رو در سه مرحله برگزار می‌شود که فرآیند ثبت‌نام مرحله اول آن از ابتدای خرداد ماه آغاز شده است.

اول تیرماه آخرین مهلت ارسال طرح‏ کسب‌وکار به دبیرخانه این چالش از طریق وب‌سایت www.ichallenge.ir است و طرح‌های کسب‌وکار ارسالی باید در قالب معین قرار گرفته در سایت تهیه و ارسال شوند.

کرمی، دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری ضمن تائید مطالب فوق گفت: شرکت‌کنندگانی که در این مرحله برگزیده شوند از حمایت‌ها و تسهیلاتی نظیر حضور در دوره‌های توانمندسازی برای آشنایی بیشتر با اصول و فنون کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار بهره‌مند خواهند شد. در مرحله بعد صاحبان طرح‌های برگزیده باید پایلوتی از کسب و کار خود را (نظیر وب‌سایت، اپلیکیشن و یا سایر سرویس‌های دیجیتالی مشابه) ایجاد کنند.

وی افزود: در پایان 3 فرد یا گروه برتر چالش، علاوه بر دریافت جوایز نقدی، از حمایت‌های ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود طی یک فرایند شتاب‌دهی 6 ماهه بهره‌مند خواهند شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این چالش و نحوه شرکت درآن به نشانی اینترنتی www.ichallenge.ir مراجعه کنند./ ایسنا
(چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶) ۱۴:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها