دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۲۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۱۸۷۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

نرخ جدید انواع میوه و صیفی/فقط قیمت ۲ میوه بالاست

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار با بیان اینکه قیمت انواع میوه، صیفی و سبزی در بازار مصرف به صورت متعادلی به فروش می رسد گفت: تنها ۲ محصول انگور یاقوتی و گیلاس قیمتی بالاتر از حد انتظار دارند.

حسین مهاجران با بیان این قیمت تمام میوه و صیفی‌جات موجود در بازار مصرف به غیر از انگور یاقوتی و گیلاس متعادل است اظهار کرد: هرکیلوگرم گیلاس در میادین مرکزی میوه و تره بار 4 تا 14 هزار تومان، انگور یاقوتی 8 تا 12 هزار تومان و انگور یاقوتی ریز 5 تا 6 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: انگور یاقوتی با توجه به اینکه از مناطق جنوبی کشور مانند سر پل ذهاب، قصر شیرین به تهران و سایر نقاط کشور حمل می‌شود هزینه‌های  زیادی بابت حمل و نقل آن پرداخت می‌شود به طوری که هزینه حمل یک کیلوگرم انگور یاقوتی از محل تولید تا تهران حدود 300 تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار ادامه داد: قیمت انگور یاقوتی در  شهر تهران تا 10 روز دیگر با آمدن انگور یافت‌آباد  ارزان می‌شود و به قیمت تعادلی می رسد.

قیمت هندوانه به 400 تومان رسید

وی با اشاره به قیمت سایر میوه‌ها و صیفی جات تصریح کرد: هر کیلوگرم هندوانه در میادین میوه و تره بار 400 تا 800 تومان، طالبی هزار تا  هزار و 500 تومان، خربزه هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

مهاجران گفت: قیمت هر کیلو گرم زرد آلو 2 هزار و 500 تا 3 هزار و 500 تومان و نوع ممتاز آن 8 تا 9 هزار تومان، هلوی ساری 2 تا 6 هزار تومان، گوجه درختی هزارو 500 تومان  تا 8 هزار تومان در میادین مرکزی میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار اظهار داشت: هر کیلوگرم خیار گلخانه ای هزار تا هزار و 500 تومان و خیار بوته‌رس هزار و 500 تومان تا 2 هزار و 500 تومان و گوجه‌فرنگی فرنگی 400 تومان 2 هزار تومان  به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی زمینی هزار تا هزار و 400 تومان و پیاز هزار و 400 تومان تا 2 هزار و 500 تومان است.

مهاجران همچنین گفت: قیمت هر کیلوگرم سبزی خوردن نیز در میادین مرکزی میوه و تره بار هزار و 500 تا 2 هزار تومان و سبزی آش هزار تا هزار و 500 تومان است که نرخ این محصولات در سطح شهر حداکثر باید با 30 درصد افزایش قیمت به فروش برسد./ تسنیم
(دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶) ۱۰:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها