دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۴۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۱۷۷۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

محتویات حلیم و شله زرد باید مجوز های بهداشتی لازم را داشته باشد

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشاء گیاهی سازمان غذا و دارو گفت: مواد استفاده شده در حلیم و شله زرد از جمله گندم پوست کنده، دارچین، برنج، روغن، زعفران،شکر و نمک باید دارای مجوز های لازم از وزارت بهداشت و این سازمان، باشد.

نسترن محمدی از شهروندان خواست برای تهیه حلیم و شله زرد حتما به مراکز معتبر دارای مجوز های لازم از اصناف و وزارت بهداشت، مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: مردم به هیچوجه نباید از مراکزی که اطلاعات کافی از آنها ندارند ، خرید کنند.
وی خاطرنشان کرد: مراکز مجاز و معتبر توزیع کننده حلیم و شله زرد در سطح شهر حتما باید مجوز های بهداشتی لازم را از وزارت بهداشت داشته باشند در غیر این صورت و در صورت مشاهده تخلف از سوی بازرسان وزارت بهداشت با آنها برخورد خواهد شد.
محمدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در محتویات حلیم (روغن،گندم پوست کنده،نمک،دارچین و شکر ) و شله زرد (برنج،زعفران،شکر) و دیگر محتویات طعم دهنده با روابط عمومی سازمان غذا و دارو با شماره تلفن 66405569 ، تماس بگیرند.
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو یادآور شد: محتویات و مواد اولیه ای که شهروندان برای تهیه حلیم و شله زرد در منزل استفاده می کنند نیز حتما باید دارای آرم سازمان غذا و دارو، تاریخ تولید و انقضا و پروانه بهداشتی بوده و آدرس و شماره تلفن شرکت تولید کننده روی بسته بندی ها درج شده باشد.
(دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶) ۱۶:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها