چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۰
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۱۶۲۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

اتاق فکر صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان تشکیل شد

قائم مقام اتحادیه خوراک دام، طیور و آبزیان کشور از تشکیل اتاق فکر این اتحادیه خبر داد و افزود: بزودی کارگروه های تخصصی در اتاق فکر صنعت خوراک ایران با حضور استادان برجسته دانشگاه ها و متخصصان تغذیه تشکیل می شود.

'مهدی مسعودی'  در مورد اعضای اتاق فکر صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور، افزود: نمایندگانی از معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، اتاق تعاون ایران، سازمان توسعه تجارت و اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان کشور هسته مرکزی اتاق فکر را تشکیل می دهند.
این کارشناس صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان تصریح کرد: برای پویایی و رشد و توسعه صنعت مهم خوراک دام، طیور و آبزیان در کشور به تعامل سازنده و همکاری های کارشناسان زبده و فعالان این صنعت هستیم.
به گزارش ایرنا، 70 سال از سابقه فعالیت صنعت خوراک دام، طیور و ابزیان ایران می گذرد و اکنون 645 واحد تولیدی صنعتی مجاز دارای پروانه در کشور فعال هستند.
با اجرای پسابرجام بیش از 200 هزار تن خوراک دام و طیور به ارزش 68 میلیون دلار به 11 کشور های متقاضی صادر شد این درحالیست که این کارخانه جات با 40 درصد ظرفیت کار می کند.
(چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶) ۱۵:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها