چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۸
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۷۱۵۹۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

حمایت دولت از حضور پایدار صادرکنندگان در بازار هدف

مهلت دریافت مدارک و مستندات مربوط به پرداخت کمک سود تسهیلات بانکی صادراتی سال 1395 به پایان رسید.

فرهاد نوری، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی، استقبال واحدهای تولیدی- صادراتی و بازرگانی از فراخوان‌های سازمان توسعه تجارت ایران درخصوص دریافت مدارک و مستندات مربوط به پرداخت کمک سود تسهیلات بانکی صادراتی سال 1395 را قابل توجه دانست.

 

نوری در ادامه افزود: بیش از 450 پرونده در قالب 600 قرارداد از واحدهای تولیدی- صادراتی و بازرگانی از طریق سازمان توسعه تجارت ایران و حدود دوبرابر این تعداد از طریق بانک توسعه صادرات و همچنین با همکاری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها اطلاع‌رسانی و تشکیل پرونده متقاضیان استفاده از تسهیلات انجام شده است و امیدواریم در سال 1396، اعتبارات بیشتری جهت کاهش هزینه‌های بنگاه‌های تولیدی- صارداتی و بازرگانی با هدف حضور پایدارتر در بازارهای هدف تخصیص یابد.

وی با تأکید بر تلاش تمامی بخش‌های دولتی در جهت حمایت از صادرکنندگان اعلام کرد: از صادرکنندگان انتظار داریم تا برنامه صادراتی مدون خود را به منظور برنامه‌ریزی بهینه و استفاده از مشوق‌های صادراتی ارائه کنند.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی یکی دیگر از خدمات سازمان توسعه تجارت ایران را پرداخت کمک کارمزد صدور ضمانتنامه‌ها و بیمه‌نامه‌های اعتبار  صادراتی ذکر کرد گفت: صادرکنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سازمان توسعه تجارت ایران یا صندوق ضمانت صادرات مراجعه نمایند.
(چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶) ۰۹:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها