یکشنبه / ۷ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۸:۱۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۱۵۲۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

تخم‌مرغ در ماه مبارک افزایش قیمت ندارد

رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار میهن گفت: برخی مغازه‌داران گران‌فروشی خود را به گردن کمبود تخم‌مرغ می‌اندازند، در صورتی که هیچ افزایش قیمتی در مرغداری‌ها اتفاق نیفتاده است.

رضا ترکاشوند ، در مورد آخرین وضعیت قیمت تخم‌مرغ با شروع ماه مبارک رمضان در بازار اظهار داشت: با توجه به گرم شدن هوا و فراوانی عرضه، طی هفت هشت روز اخیر هیچ افزایش قیمتی نداشته‌ایم.

خبرنگار فارس پرسید، برخی مغازه‌داران عنوان می‌کنند که تخم‌مرغ گران شده و آن را شانه‌ای 12 هزار و 500 تومان به مردم می‌فروشند که رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار میهن با رد این موضوع تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری 3800 تا 4100 تومان می‌شود که در سخت‌گیرانه‌ترین حالت، شانه‌ای 7 هزار و 500 تومان محاسبه می‌شود و اگر 25 درصد هزینه‌های واسطه‌ای تا مصرف را محاسبه کنیم، مصرف‌کننده درنهایت باید شانه‌ای 10 هزار تومان تخم‌مرغ را تهیه کند.

وی تأکید کرد: برخی مغازه‌داران به دلیل زیاده‌خواهی، گران شدن تخم‌مرغ در مرغداری‌ها را بهانه می‌کنند، در حالی که هم‌اکنون با توجه به اینکه صادرات چندانی هم نداریم، نباید قیمت افزایشی داشته باشد.

 طی یک ماه گذشته قیمت تخم‌مرغ در مرغداری‌ها در مقطعی با اندکی افزایش مواجه بود که مجدد به روال خود برگشته و کاهش یافت. / فارس
(یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶) ۱۸:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها