دوشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۰۹:۴۴
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۷۱۲۷۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

شناسایی و معرفی فرصت‌های صادراتی به آفریقا

رئیس گروه آفریقا گفت: حدود 17 پروژه برای دفتر تعریف شده که بیشترین تمرکز آن بر شناسایی و معرفی فرصت‌های صادراتی به کشورهای آفریقایی مانند کنیا، سنگال، آفریقای جنوبی، نیجریه، اوگاندا و غنا، ایجاد مراکز فروش یا بازاریابی در کشورهایی همچون نیجریه، کنیا و آفریقای جنوبی، فعال سازی خطوط حمل و نقل هوایی و دریایی در شرق و جنوب آفریقا و فعال سازی روابط بانکی با نیجریه، کنیا و آفریقای جنوبی است.

باقری در خصوص شناسایی فرصت‌های صادراتی تصریح کرد: نیازسنجی پتانسیل‌های صادراتی از طریق بررسی های میدانی رایزن‌های بازرگانی در کشور هدف و همچنین مطالعات کتابخانه‌ای و استخراج آمار و اطلاعات لازم از منابع بین‌المللی انجام می‌شود که از طریق آن قادر به شناخت نیاز کشورها، نوع و ترکیب کالای وارداتی آنها است که به توانمندی  ما در صادرات خواهد انجامید.

وی همچنین از انجام پیگیری‌های لازم در خصوص برقراری روابط بانکی و حمل و نقل و مکاتبات با دستگاه‌های ذیربط خبر داد و گفت: انجام طرح توجیهی ایجاد یا تأسیس مراکز فروش و بازاریابی و نیز شناسایی کالاهای دارای ظرفیت صادراتی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

در پایان، رئیس گروه آفریقا، از بنگاه‌ها و تشکل‌های علاقمند دعوت کرد تا در خصوص مشارکت در اجرای پروژه‌های این دفتر، با شماره تلفن 22664012 و شماره فکس 22662566 تماس حاصل کنند.
(دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۰۹:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها