دوشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۰۹:۳۶
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۷۱۲۷۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

مازندران جزو ۵ استان برتر از نظر کیفیت آرد و نان است

مسئول اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، سهم استان را از تولید آرد آزاد ۳۱ درصد اعلام کرد و گفت: مازندران جزو پنج استان برتر از نظر کیفیت آرد و نان است.

حسین اصغر زاده یکشنبه شب در نشست تشکل های تولیدی مازندران بابیان اینکه ۲۸ درصد آرد آزاد در کشور تولید می‌شود اظهار داشت: سهم استان مازندران ۳۱ درصد است و درنتیجه نسبت به خیلی از استان‌ها سهم بیشتری دارد.

اصغر زاده با اعلام اینکه یکسال و نیم از قیمت‌گذاری آرد و نان می‌گذرد، رفع مشکلات و اصلاح کیفیت گندم و آرد و نان استان را مورد تأکید قرارداد و از انعکاس این مسائل و معضلات به کارگروه آرد و نان استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سلمان صفایی مشاور آردی انجمن مهندسی کیفیت غذای استان مازندران با اعلام اینکه درگذشته ازنظر کیفی رتبه دوم جهانی را در گندم داشتیم خواستار افزایش کیفیت گندم، آرد و نان تولیدی به کمک پیاده‌سازی کامل و اصلاح دستورالعمل‌ها و مقررات از سوی همه متصدیان شامل، کشاورزان شرکت غله، کارخانه‌های و خبازان شد.

صفایی برداشت به‌موقع گندم و رعایت شرایط و زمان نگهداری گندم در سیلوها، انتخاب و معرفی واریته های مناسب گندم را ضروری دانست./ مهر
(دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۰۹:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها