شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۶
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۷۱۱۱۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل
فرصت مناسب برای صنعت غذا در ایران

محدودیت تجاری روس‌ها با کشورهای غربی و اروپایی

با دعوت مسئولان روسی فرصت مناسبی برای واحدهای تولیدی، تجاری و صنعتی ایرانی در حوزه مواد غذایی فراهم شده تا با توجه به محدودیت‌هایی که روسیه در تجارت خود با کشورهای غربی و اروپایی دارد از این اتفاق به نحو مطلوب استفاده کند.

سازمان توسعه تجارت ایران قصد دارد با توجه به اهمیت حضور فعال صنعت و تجارت جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه و بازار مستعد آن منطقه برای محصولات مختلف ایرانی به ویژه محصولات متنوع صنایع غذایی هیات تجاری، بازاریابی و سرمایه‌گذاری به این کشور در شهریورماه سال جاری و همزمان با نمایشگاه بین‌المللی WORLD FOOD به مسکو اعزام کنند.
هدف از اعزام این هیات که همزمان با یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی جهان در صنایع غذایی است شناسایی فرصت‌های تجاری و بازاریابی، ایجاد ارتباط دو طرفه با تجار و فعالان صنعت غذایی روسیه، آشنایی با قوانین و مقررات تجاری این کشور به ویژه در صنعت غذایی و در نهایت حضور موفق و پایدار انواع صنایع غذایی ایران در بازار جمهوری روسیه را فراهم می‌کند.
از جمله برنامه‌های مدنظر در این اعزام انجام مذاکرات و ملاقات‌های تجاری، انجام مذاکرات در اتاق‌های بازرگانی، بررسی بازار صنایع غذایی و در نظر گرفتن فرصت‌های تجاری در این صنعت است.
مدیران و کارشناسان ارشد واحدهای تولیدی، تجاری و صنایع غذایی در بخش‌های غذای سلامت و ارگانیک، میوه و صنایع وابسته، سبزیجات، مرغ، صنایع شیلات و دریایی، نوشیدنی‌ها و آب میوه، مواد پروتئینی و لبنیاتی، مواد غذایی کنسروی آماده، شیرینی، غذاهای فریز شده، انواع روغن‌های خوراکی، چای، حبوبات و به‌طور کلی محصولات غذایی قابل ارائه در فروشگاه‌هاست.
(شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۴:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها