یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۰۹:۴۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۷۱۰۶۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

رایزن‌ها محصولات ایرانی را با برند حلال به جهان معرفی کنند

نماینده مردم سمیرم در مجلس با بیان اینکه کلید صادرات مازاد تولیدات کشاورزی در دست رایزن های اقتصادی سفارتخانه است،گفت:عضویت شرکت های خرد وکلان ایرانی در برند حلال نیازمند اختصاص مشوق های صادراتی است.

اصغرسلیمی  درباره صادرات محصولات  غذایی با برند حلال،گفت:صنعت غذای حلال بهترین گزینه برای رهایی کشور از اقتصاد تک بعدی و جهش به سمت تداوم صادراتی در عرصه بین الملل است ؛ بنابراین وزارت کشاورزی باید با اختصاص مشوق های صادراتی، شرکتهای خرد و کلان داخلی را ترغیب کند تا با عضویت در برندحلال نبض بازار جهانی مواد غذایی را بر دست بگیرند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برندحلال با شاخصهای همچون غذای سالم و بهداشتی در بازار  جهانی کشاورزی شناخته می شود، تصریح کرد: ظرفیت بسیار قابل توجهی برای حضور مؤثر کشورمان در بازار جهانی  غذای حلال وجود دارد اما این امر نیازمند رعایت مولفه های اقتصاد کشاورزی از جمله برند سازی و بازاریابی، بسته بندی شکیل و تعیین نرخ صادراتی است.

 وی با بیان اینکه ثبت نشان حلال بر محصولات غذایی گردش مالی اقتصادی مناسبی برای اقتصاد کشاورزی  به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه بین المللی غذایی برای توزیع محصولات ایرانی با برند حلال ارزآوری برای ما به همراه دارد  و این در حالی که صادرات مازاد مرغ با برند حلال بازار های بین الملی  را در  این عرصه نصیب ما می کند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس با بیان اینکهکلید صادرات مازاد تولیدات کشاورزی در دست رایزن های اقتصادی سفارتخانه ها است،گفت:عضویت شرکت های خرد وکلان ایرانی در برند حلال نیازمند اختصاص مشوق های صادراتی است./
(یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۰۹:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها