یکشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۷:۴۱
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۷۰۹۷۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی

فعالیت کارخانه مواد لبنی اندیمشک در آینده نزدیک

مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز بکار کارخانه تولید بستنی و مواد لبنی اندیمشک در آینده نزدیک خبر داد.

علی رومی اظهارکرد: کارخانه تولید بستنی و مواد لبنی در اندیمشک در سال های اخیر به دلیل نبود سرمایه در گردش بلاتکلیف بود که با مطالعات انجام شده از سوی مشاور، بررسی های فنی مورد نیاز، پیگیری مستمر نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و به همت یکی از شرکت های صنایع لبنی فعالیت خود را آغاز می کند. 
رومی در دیدار با نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کارخانه تولید مواد لبنی اندیمشک، نقش مهمی در ایجاد فرصت های شغلی در این شهرستان خواهد داشت. 
براساس این گزارش ، فریدون حسنوند ، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر اینکه شهرستان اندیمشک، ظرفیت فراوان و منحصر به فرد در حوزه کشاورزی دارد، گفت: با توجه به شرایط این شهرستان، باید بیش از گذشته به نیازهای آن به ویژه در حوزه تولید محصولات دامی و کشاورزی توجه شود. 
حسنوند یادآور شد: از سال 1389، روند احداث کارخانه تولید بستنی و مواد لبنی و از سال 1390 فعالیت مجتمع دامپروری این شهرستان آغاز شد، اما با وجود پیشرفت های فیزیکی مناسب و تجهیز کارخانه تولید بستنی و مواد لبنی در اندیمشک و فعال شدن تعدادی از واحدهای آن، این کارخانه وارد چرخه تولید نشد.
وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل پیگیری‌های گسترده ای برای تامین تسهیلات و منابع مالی لازم جهت اجرای این طرح اقتصادی آغاز شد. 
وی اظهارکرد: با بهره برداری از این واحد تولیدی، ضمن ایجاد بیش از200 فرصت شغلی در سطح شهرستان، تولید و توسعه محصولات لبنی و دامی و به دنبال آن، تامین نیازهای بازار محلی تقویت می شود. 
کارخانه مواد لبنی اندیمشک در زمینی به مساحت سه هکتار با ظرفیت تولید 30 هزار و 250 تن دوغ، ماست و خامه پاستوریزه طراحی شده است.
(یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۷:۴۱
پاپی
۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
0

"آگاهی و اطلاعات به شما در گرفتن تصمیمات بهتر کمک میکند.قیمت مناسب و کیفیت بالا در سریعترین زمان." همین امروز با ما تماس بگیرید. شرکت مهرآفرینان گهر دورود (سوله سازی و سازه های فلزی) تولید کننده ساندویچ پنل، انواع کانکس ثابت و متحرک، "سردخانه" متحرک و
ثابت ، درب سردخانه(لولایی و کشویی) و خانه های پیش ساخته . آی دی کانال @gaharpanelco آدرس سایت: www.gaharpanel.com شماره تماس :06643228499 - 06643223488


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها