دوشنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۸
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۷۰۷۶۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنعت برنج و ماکارونی
مهندس امینی مدیر عامل گروه صنعتی زر:

هولدینگ زر، بانی بزرگترین و اساسی‌ترین تحولات در صنعت‌غذایی کشور است

زر، امروز توانسته است به عنوان یک هولدینگ دانش بنیان و نه تنها یک مجموعه صنعتی، در ایجاد یک زنجیره تامین در صنعت غذایی کشور حوزه های مختلفی را پوشش داده و با ایجاد دانشگاه ، پایگاه ذخیره سازی غلات و آرد ، لجستیک قدرتمند و پیاده سازی و ایجاد اولین مجموعه تولید های فروکتوز آنزیمی 55 درصد، بانی موثرترین، بزرگترین و اساسی ترین تحولات در صنعت غذایی کشور باشد.

محسن امینی با بیان این مطلب افزود : از سال 77 به مجموعه زر پیوسته ام و آن را بعنوان بهترین اتفاق زندگی خود تعبیر میکنم.
وی ادامه داد : حلقه ای پیوسته و محکم در مجموعه زر شکل گرفته است که به تعداد مشخصی از افراد محدود نمی شود و تک تک شکست ها و موفقیت های زر متعلق به تمامی افرادی است که در این زنجیره حضور دارند.
امینی دستاوردهای گروه زر را پروژه های بزرگی دانست که تا به امروز در این مجموعه به توسعه روز به روز زر کمک کرده است و در ادامه افزایش تولید ده برابری آرد و همچنین افزایبش تولید از 150 تن به 1500 تن را در محصولات پاستا را صداق بارز این جهش بزرگ دانست و تصریح کرد : فرایند توسعه پالایشگاه زر متوقف نخواهد شد و با کار گروهی و سال های سال کار شبانه روزی این مسیر ادامه خواهد یافت و روز به روز شاهد موفقیت های بیشتر در این مجموعه خواهیم بود.
وی بکارگیری مدیران جوان و توانمند را در کنار استفاده از تجربیات پیکسوتان ضروری دانست و آن را محور اصلی مدیریت مجموعه بر شمرد و اضافه کرد : امروزه معتقدیم که استفاده از نیروی جوان با دانش روز تنها رویکردی است که در تلفیق با تجربه مشاوران پیشکسوت به کار اصولی بیانجامد . ایم شعار نیست می توانیم در تمامی لایه های مدیریت این مجموعه آن را درک کنیم. طبق تاکیداتی که جناب سلطانی ، مالک مجموعه زر داشته و همواره ان را در همه جا مطرح کرده است سرمایه انسانی 90 درصد و دانش و تکنولوژی سهم 10 درصدی دارد.
مدیر عامل گروه زر تصریح کرد : موفقیت حاصل نمی شود مگر اینکه همدلی ، همسویی و علاقمندی در بین کارکنان و مدیران ما نهادینه شود . نسل اول نیروهای ما در مجموعه زر بیست و دو سال پیش کار خود را آغاز کرده اند و امروز با حضور فرزندان آنها نسل دوم منابع انسانی ما در حال شکل گیری است .
وی سال جدید را در گروه زر سالی سرشار از اتفاقات خوب در فرایند توسعه گروه زر عنوان کرد و اذعان داشت : این اتفاقات روز به روز خواهد بود و توسعه گروه زر در سال 96 با سرعت چشم گیری ادامه خواهد یافت. در سال گذشته نیز با حضور ریاست محترم جمهور بزرگترین خط کانفکشنری خاور میانه کلید خورد و پروژه های دیگری نیز در راه است که برخی در مرحله ساخت و برخی نیز در بخش مطالعاتی مورد بررسی است و ما با قدرت تمام می توانیم بگوییم که توانسته ایم کاری چند ساله را در یکسال به پایان برسانیم و ایمن امر محقق نمیشد مگر با مدیریت خلاق و متفکر مالک گروه زر که همواره با خلاقیت و تفکر و ایده پردازی مناسب مجموعه را با کمک مدیران در مسیر درست به پیش می برد. / خبرآنلاین
(دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶) ۱۲:۴۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها