یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۷:۴۹
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۷۰۷۵۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

کشاورزان تایید شده امکان تحویل محصول خود را خواهند داشت

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی کردستان: با عنایت به ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی، صرفا کشاورزانی که اطلاعات آنان در سامانه فوق الذکر وارد و تایید شده باشد امکان تحویل دادن محصول خود را خواهند داشت.

شهریار حنیفی عنوان کرد:  سامانه جهت ثبت اطلاعات کشاورزان در مراکز خدمات جهاد کشاورزی و تأیید آن اطلاعات در ادارات جهاد  شهرستان و ادارات کل جهاد استان طراحی و پیاده سازی شده است و از امروز 20/ 1/ 96 امکان ورود اطلاعات مربوط به کشاورزانی که در طرح قیمت تضمینی سال 96 (فعلا برای محصول جو) مشارکت می نمایند فراهم شد.

وی اظهار داشت: از قابلیتهای مهم سامانه جدید، امکان انجام معرفی اولیه توسط خود کشاورز از طریق اینترنت و سپس تایید آن توسط مراکز  خدمات جهاد، و مهمتر از آن، بارگذاری اطلاعات کشاورزان تحویل دهنده محصول در سال گذشته، امکان جستجوی اطلاعات کشاورز توسط مراکز خدمات، و عدم نیاز به ورود مجدد اطلاعات شناسنامه ای و شماره حساب در صورت عدم تغییر آنها توسط کشاورز می باشد.

حنیفی بیان نمود: با این امکانات، صرفا اطلاعات مربوط به برآورد میزان برداشت امسال، تغییرات احتمالی مشخصات شناسنامه ای و حساب و همچنین اطلاعات مربوط به کشاورزانی که در سال گذشته در هیچ یک از طرحهای قیمت تضمینی جو ذرت شرکت ننموده اند در سامانه وارد خواهد شد.

به گفته او از سه شنبه هفته گذشته (15/ 1/ 96) سامانه قبلی جهت بارگذاری سامانه جدید بهبود یافته از دسترس خارج شده است و اطلاعاتی که تا 15 فروردین توسط ادارات جهاد تایید شده است نیز در سامانه جدید بارگذاری خواهد شد.

حنیفی از کلیه مدیران محترم تنظیم بازار استان‌ها خواست نسبت به اخذ نام کاربری و کلمه عبور برای سه گروه کاربران (شامل مراکز خدمات کشاورزی، اداره جهاد شهرستان و اداره کل جهاد استان) اقدام کنند.

وی در پایان گفت: جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام مشخصات کاربران مراکز خدمات و جهاد شهرستان و استان می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن های 85644023 الی 26 تماس حاصل فرمایید (با پیش شماره 021).

گفتنی است با عنایت به ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی، صرفا کشاورزانی که اطلاعات آنان در سامان فوق الذکر وارد و تایید شده باشد امکان تحویل دادن محصول خود را خواهند داشت.
(یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶) ۱۷:۴۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها