یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۳:۲۶
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۷۰۷۴۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

اعتراض شرکت‌های تولیدکننده بذر گندم مقابل وزارت جهاد کشاورزی

برخی از مدیران عامل ۱۳۰ شرکت تولیدکننده بذر گندم از صبح امروز به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان از سال ۹۴ روبه‌روی درب اصلی ساختمان وزارت جهاد کشاورزی اعتراض کردند.

مدیران برخی از 130 شرکت تولیدکننده بذر گندم از صبح امروز روبه‌روی درب ساختمان اصلی وزارت جهاد کشاورزی برای اعتراض نسبت به عدم وصول مطالبات معوق‌شان از وزارت جهاد کشاورزی جمع شدند.

یکی از مدیران عامل شرکت‌های تولیدکننده بذر گندم به خبرنگار فارس گفت: از سال 94 این 130 شرکت تولیدکننده بذر گندم، رقمی حدود 200 میلیارد تومان از وزارت جهاد کشاورزی طلبکارند، اما متأسفانه طلب ما پرداخت نمی‌شود.

وی افزود: تا به حال دو بار تجمع کرده‌ایم، اما صدایمان به جایی نرسیده است. جالب‌تر اینکه در سالی که باید به تولید و اشتغال با توجه به سخنان مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای شود، کاری با ما کرده‌اند که شرکت‌های ما در آستانه تعطیلی و بیکاری تعداد زیادی از کارگران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فارس، تجمع‌کنندگان پلاکاردهایی با عنوان «تولید بذر گندم گناه ماست، تدبیر، تدبیر»، «اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، اما در آستانه تعطیلی هستیم».

این موضوع در حالی است که طبق سیاستگزاری‌ اقتصاد مقاومتی، برای پیشگیری از وابستگی به تولید بذر گندم یا واردات گندم خارجی، قرار بر این بوده است، تا بذر گندم در داخل کشور تولید شود و حمایت‌های ویژه‌ای از آن صورت پذیرد، اتفاقی که ظاهراً محقق نشده است. امید می‌رود تا مسئولان با توجه به این مسئله هر چه زودتر حمایت‌های لازم را از تولیدکنندگان بذر گندم برای پیشگیری از تعطیلی کارگاه‌ها اتخاذ کنند. / فارس
(یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶) ۱۳:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها