دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۰:۲۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۷۰۶۵۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
اطلاعیه شماره 6

زمانبندی آغاز جانمائی نمایشگاه ایران آگروفود اعلام شد + دانلود فرم مربوطه

به گزارش فودنا، ارسال کدکاربری و گذرواژه جهت ورود به سایت جانمائی و اعلام برنامه زمانبندی آغاز جانمائی نمایشگاه ایران آگروفود 2017 اعلام و انجام شد

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه ایران آگروفود2017  می رساند، کد کاربری و گذر واژه ورود به سایت نمایشگاه به انضمام برنامه زمانبندی آغاز فعال شدن سایت جانمائی بر اساس تفکیک گروه کالائی به شرکتهائی که نسبت به ارسال فرم اولیه درخواست – با اعلام آدرس پست الکترونیک - خود اقدام  و مدارک خود را جهت بررسی ارزی-ریالی به ستاد برگزاری ارسال نموده بودند و مجاز به رزرو غرفه در بخش داخلی نمایشگاه تشخیص داده شده اند، ارسال گردیده است.

عدم دریافت احتمالی ایمیل اعلام کد کاربری و گذر واژه می تواند به یکی از دلائل زیر باشد:


·         عدم ارائه مدارک لازم جهت بررسی ارزی-ریالی


·         تشخیص عدم مرتبط یا جانبی بودن گروه کالائی یا عدم مجاز بودن متقاضی به رزرو غرفه در بخش داخلی نمایشگاه 


·         عدم ارائه یا عدم صحت آدرس ایمیل ارائه شده

  

لطفا" در صورت عدم دریافت ایمیل یاد شده شامل اطلاعات کاربری و برنامه زمان بندی آغاز جانمائی، قبل از هرگونه اقدامی جهت اطمینان قطعی از عدم دریافت،  در صفحه اصلی وب سایت سمت راست بالای صفحه روی علامت قرمز ورود به کنترل پانل کلیک نموده و با ورود به صفحه  «ورود به سامانه»   کلمه  آبی رنگ «فراموشی رمز عبور»  را کلیک نمائید و در صفحه ای که باز می شود آدرس ایمیلی را که در فرم درخواست اولیه به ستاد برگزاری ارائه نموده اید وارد و دکمه «ارسال به ایمیل» را کلیک نمائید. پس از آن  مجددا" Inbox خود را کنترل فرمائید.


لازم به تاکید مجدد است :


چنانچه قبلا" نیز در بخش راهنمای مشارکت کنندگان به اطلاع رسیده است :  

 

·         اکیدا" توصیه می شود تا اطلاعات کامل شرکت را که مربوط به «فرم ثبت نام(اینترنتی)» غرفه است،  قبل از شروع جانمائی اینترنتی  با مراجعه به صفحه ویرایش اطلاعات در کنترل پانل با دقت و بطور صحیح تکمیل و ذخیره نمائید تا در زمان جانمائی از اتلاف وقت خودداری شود.

"از آنجا که اطلاعات این فرم در بانک اطلاعاتی شرکت کنندگان نمایشگاه (جهت امور اطلاع رسانی، درج در بانک اطلاعاتی، اطلاع رسانی به بازدید کنندگان  و ....) تا پایان نمایشگاه و جهت نمایشگاههای سالهای آتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، لازم است تا اطلاعات درخواستی بصورت صحیح، دقیق و کامل در فرم درج شود. مسئولیت عدم مطابقت اطلاعات درج شده در فرم ثبت نام اینترنتی با مشخصات شرکت بعهده خود شرکت کنندگان خواهد بود ."

در صورتیکه کد کاربری و گذر واژه را با  فونت فارسی دریافت نموده اید، لازم است برای امکان  ورود به کنترل پنل ابتدا کد کاربری و گذر واژه را به فونت لاتین تبدیل نمائید.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکل خصوص کد کاربری و گذر واژه مطلب خود را بصورت ایمیلی با قید نام شرکت در بخش موضوع  فقط به آدرس  palar.cv@gmail.com  ارسال نمائید.

نمایشگاه ایران اگروفود 2

 

یک بار دیگر خاطر نشان می نماید :

 

دریافت کدکاربری و گذرواژه از ستاد برگزاری لزوما" به معنای امکان واگذاری غرفه به متقاضیان نمی باشد و تخصیص و انتخاب مکان غرفه براساس اولویت زمانی مراجعه به سایت جانمائی(براساس برنامه زمانبندی)، انتخاب غرفه و ثبت فرم اینترنتی و انجام مراحل اینترنتی تا انتها بوده و در صورت مراجعه متقاضی به سایت جانمائی پس از تکمیل ظرفیت سالنهای تحت پوشش برگزار کننده هیچگونه تعهدی جهت تخصیص غرفه به متقاضی نخواهد داشت. ضمن اینکه تخصیص فضا با متراژ های بالا به متقاضیان در سالنهای تحت پوشش امکان پذیر نمی باشد. 

متقاضیان مشارکت بویژه در بخش فودتک – با توجه به محدودیت سالنهای تحت پوشش – می توانند نسبت به اخذ غرفه در فضای باز اقدام نمایند.

لطفا" توجه فرمائید پیامک های اطلاع رسانی های ستاد برگزاری فقط از طریق شماره  300073182 ارسال به متقاضیان و مشارکت کنندگان ارسال خواهد شد.

لینک مربوط به فرم های اصلی ثبت نام که باید پس از رزرو غرفه تکمیل و مهر امضاء شده و بهمراه مدارک پرداخت و سایر مدارک قید شده در صفحه 6 دفترچه اطلاعات ثبت نام به ستاد برگزاری تحویل گردد بشرح زیر می باشد: 



فرم های قرار داده شده در لینک فوق دارای قابلیت تکمیل بر روی رایانه می باشد. (برای تکمیل فرم ابتدا آنها  را روی رایانه خود  ذخیره نموده - برای پر کردن فرم نیاز به استفاده از نرم افزار  Adobe Acrobat Pro DC  می باشد. - (در صورتیکه نیاز به نصب نرم افزار یاد شده دارید اینجا کلیک نمائید.)

(دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶) ۱۰:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها