سه شنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
۰۷:۴۵

حامیان فودنا

یکساله (شهریور94)

آگهی بازرگانی B

آگهی بازرگانی A

پخش و توزیع مواد غذایی میثاق

تبلیغات متنی

مولتی وک خاورمیانه
بهترین راه حل برای بسته بندی محصولات به شما بزرگترین تولید کننده دستگاه های بسته بندی تموفرمینگ در دنیا تولید کننده ماشین آلات بسته بندی ترموفرینگ ، تری سیلر، فرم شرینک ،مولتی فرش (اسکین) ، توزین اتوماتیک ، کیسه ای ، عمودی ---- ارایه دهنده فیلم های بسته بندی سخت و نرم و اسکین و شرینک شامل: /PE/CPET/PET/OPA/PA/CPP/OPP/PP …
http://www.multivac.ae/
سی دی اطلاعات شرکت های صنایع غذایی
بانک اطلاعات صنایع غذایی ایران شامل بیش از 1200 واحد فعال + اطلاعات کتاب نمایشگاه های اگروفود تهران + شیرینی و شکلات تهران +صنایع غذایی استان مازندران - 09212681145
http://www.foodna.ir/

نیازمندیهای صنعتی

همکاری در فروش و بازاریابی
http://www.foodna.ir/fa/home
سالنامه 1395 صنایع غذایی ایران
http://foodna.com/

گفتگو

گفتگو با جلیل وطندوست مدیرعامل شیرین وطن:
صنایع غذایی شیرین وطن بصورت رسمی از سال 1381 آغاز به کار کرد و در ابتدا با یک خط تولید بیسکویت فعالیت می کرد که به تدریج دیگر اقلام صنعت به آن اضاف...
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
 [تعداد بازدید:1009]

تغذیه و سلامت

سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) ضمن استقبال از تصمیم شورای امنیت در به رسمیت شناختن پیوند بین مناقشات و قحطی، خ...  [تعداد بازدید:68]
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که نوشیدنی‌ها یا غذاهای رژیمی در حقیقت سبب افزایش وزن و ابتلا افراد به دیابت می‌شوند زیرا مغز...  [تعداد بازدید:246]

خبر نمایشگاهی

اولین دوره جایزه ملی کیفیت غذا از سوی سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد ب...
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۳۴
 [تعداد بازدید:71]
نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران از 3 تا 6 آبان‌ماه سالجاری و توسط شرکت سهام...
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۳
 [تعداد بازدید:86]

یادداشت روز

علی شریعتی مقدم
20 سال قبل، در ابتدای کار دولت اصلاحات، وزیر بازرگانی وقت ابتکاری را به خرج داد ...
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
 [تعداد بازدید:199]
یادداشت از منصور انصاری
گفت بخش عمده‌ای از بهبود معیشت مردم در گرو تامین غذای سالم با قیمت مناسب و منطقی...
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
 [تعداد بازدید:237]
 صفحه ۱ از ۲   ۲   بعدی » 

پربازدیدترین صفحات

استخدام، مواد اولیه، ماشین آلات، صادارت و واردات و انواع نیازمندیهای صنایع غذایی ایران
اعطای نمایندگی انحصاری محصولات غذایی از شرکتهای معتبر بین المللی

جعبه ابزار کاربران


شاخص قیمت تولیدکننده محصولات گاوداری صنعتی در پاییز کم شد

۰۹:۳۸ (دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵)
اخبار مرتبط
» شاخص قیمت مواد غذایی فائو در سال 2016 برای پنجمین سال متوالی کاهش یافت
» تاثیرات برجام در شاخص‌های اقتصاد کلان مثبت بوده است
» شاخص قیمت تولیدکننده محصولات مرغداری‌های صنعتی کشورافزایش یافت
» شاخص بهای تولیدکننده در بهمن ماه منتشر شد

مرکز آمار ایران اعلام کرد: شاخص کل قیمت تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی در پاییز امسال به عدد 64.219 رسید که نسبت به فصل مشابه پارسال 43.0 درصد کاهش را نشان می دهد.

شاخص قیمت تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی کشور در پاییز 1395 که مرکز آمار ایران امروز (یکشنبه) منتشر کرده است، نشان می دهد این شاخص نسبت به فصل پیش 39.1 درصد افزایش یافت.
در این شاخص، نرخ تورم (درصد تغییر چهارفصل منتهی به فصل یا سال مورد نظر نسبت به دوره مشابه پارسال) 0.3 است.
در فصل پاییز، شاخص همه اقلام گاوداری‌های صنعتی بجز «گاو نرداشتی و شیر» با افزایش روبرو شد.
شاخص قلم گاوتلیسه با هفت درصد افزایش نسبت به فصل پیش، بیشترین تغییر را تجربه کرد و نسبت به فصل مشابه پارسال نیز 45 درصد افزایش شاخص را نشان داد.
شاخص قلم گاو نرداشتی با 43 درصد کاهش نسبت به فصل پیش، با بیشترین افت همراه بود و نسبت به فصل مشابه پارسال 20 درصد رشد کرد.
در فصل پاییز شاخص قیمت بیشتر استان ها با افزایش روبرو بود.
شاخص قیمت استان بوشهر با 81.7 درصد افزایش در شاخص کل نسبت به فصل پیش، بیشترین افزایش را بین سایر استان ها داشت؛ در حالی که شاخص قیمت گاوداری‌های صنعتی در این استان نسبت به فصل مشابه پارسال 83.4 درصد رشد را ثبت کرد.
شاخص قیمت استان چهارمحال و بختیاری با 95.3 درصد کاهش در شاخص کل نسبت به فصل پیش، با بیشترین افت بین سایر استان ها روبرو شد؛ در حالی که شاخص قیمت این استان نسبت به فصل مشابه پارسال 28 درصد افزایش را نشان داد.
به گزارش ایرنا، شاخص بهای تولیدکننده یکی از معیارهایی است که به منظور سنجش عملکرد اقتصادی، از سطح عمومی قیمت ها محاسبه و منتشر می شود. از این رو، تاثیر قابل توجهی بر تصمیم گیری صاحبان صنایع، سرمایه گذاران و حتی سیاستمداران دارد.
هدف از محاسبه شاخص بهای تولیدکننده، اندازه گیری تغییر قیمت هایی است که تولیدکنندگان در ازای فروش کالاها و خدمات خود دریافت می کنند. به عبارت دیگر می توان گفت این شاخص، قیمت کالاها در کارخانه و مبدا تولید را در نظر می گیرد.
این شاخص به صورت یک شاخص وزنی از قیمت عمده فروشی کالاها یا قیمت های تولیدکننده محاسبه می شود؛ به همین دلیل برخی شاخص بهای تولیدکننده را شاخصی می دانند که روندهای قیمتی در بازارهای عمده فروشی، صنایع تولیدی و بازار کالاها را منعکس می کند./

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  

آخرین اخبار