دوشنبه / ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۲
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۰۵۳۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

توسعه بازارهای غیر دائم محصولات شیلاتی

صالحی گفت: توسعه بازارهای غیر دائم برای عرضه محصولات شیلاتی از جمله در میادین میوه و تره بار در دستور کار این سازمان قرار دارد.

حسن صالحی رئیس سازمان شیلات ایران با اعلام این مطلب گفت: ماهی برای مصرف به وفور در بازار و با تخفیف های 10 تا 35 درصدی نیز در نمایشگاه های نوروزی و بهاره عرضه می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: صنایع فرآوری، بسته بندی و کنسرو سازی با تخفیف های خوبی محصولات شیلاتی را در نمایشگاه های نوروزی و بهاره عرضه می کنند و قیمت این محصولات نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی بازدید از مزارع پرورش ماهی را از برنامه های نوروزی سازمان شیلات ایران عنوان کرد.

صالحی با یادآوری این که در سال 95 بیش از یک میلیون و 50 هزار تن آبزی در کشور تولید شده است، اظهار داشت: سرانه مصرف در سال 94 حدود 10.2 کیلوگرم بود و در سال 95 با اقدامات انجام شده برای توسعه مصرف آبزیان این رقم به 11 کیلو گرم رسیده است.

رئیس سازمان شیلات ایران برگزاری جشنواره های غذاهای دریایی در طول سال را از برنامه های این سازمان عنوان کرد و گفت: هر استان باید در سال دست کم یک جشنواره برگزار کند.

صالحی توافق با استانداران را یکی از اقدامات سازمان شیلات برای توسعه مصرف آبزیان عنوان و تصریح کرد: از استانداران خوا/ باشگاه خبرنگاران جوان
(دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵) ۰۹:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها