یکشنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۹:۰۶
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۷۰۵۲۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس رستوران ها و کافه

برترین‌های ایران در اولین جشنواره تخصصی فودکورت معرفی شدند

اولین جشنواره تخصصی فودکورت، خدمات و صنایع وابسته، هفتم اسفندماه 1395 در هتل المپیک تهران با حضور مدیران فودکورت های سراسر ایران، مالکین مراکز تجاری و فعالان حوزه فودکورت و رستوران و معرفی برترین‌های این صنعت برگزارشد.

در این جشنواره یکروزه، علاوه بر اهدای تندیس برترین های فودکورت های ایران ، سخنرانی ها و ورک شاپ های تخصصی این حوزه نیز برگزار گردید.

سهیل پورگلنار مدیر برگزاری این جشنواره گفت: "با توجه به رشد و توسعه روزافزون مراکز تجاری در کلانشهرها ، خصوصاً شهر تهران و افزایش تعداد فودکورت های در حال تاسیس در اینگونه مراکز، بر آن شدیم تا اولین جشنواره تخصصی حوزه فودکورت ایران را با هدف توسعه و ارتقاء سطح استانداردهای موجود در راه اندازی و بهره برداری از مجتمع های رستورانی یا همان فودکورت ها در ایران برگزار نماییم. از اینرو علاوه بر مدیران و مالکان فودکورت ها و مراکز تجاری ، از تمامی فعالین خدماتی در زمینه های نرم افزار، سخت افزار، تجهیزات رستورانی، تامین کنندگان مواد اولیه و همینطور فعالان حوزه فضای مجازی و سوشال مارکتینگ و نیز متخصصان حقوقی و مالی و مالیاتی نیز در اجرای این جشنواره دعوت بعمل آمد و خوشبختانه با استقبال بی نظیری نیز مواجه شدیم."

معرفی برترین فودکورت ها  

فودکورت‌های پالادیوم، راه‌چوبی و پانورامای شهر رشت تندیس‌های برترین فودکورت ها را تصاحب نمودند. همچنین از فودکورت های تیراژه 2، ارگ تجریش ( اونیو ) و نارون قزوین نیز تقدیر بعمل آمد.

 از دو شرکت فعال در راه اندازی فودکورت های ایران یعنی شرکت نرم افزاری سپیدز و گروه صنعتی نظری تولید کننده میز و صندلی های نطری نیز با اهدای تندیس و تقدیر نامه تقدیر بعمل آمد. 

سخنرانی هایی نیز در خصوص فضای مجازی، مالیات های تلکیفی در فودکورت ها و راه اندازی یک فودکورت به همراه معرفی پروژه ملی " فودکارت " – کارت خرید با تخفیف از فودکورت ها و رستوران ها نیز از دیگر بخش های این جشنواره تخصصی بود.

همچنین در این جشنواره برای اولین بار از یکی از برندهای رستورانی با نام چلوکباب رفتاری با قدمت بیش از یک قرن فعالیت حرفه ای نیز تقدیر صورت پذیرفت.


علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری اولین دوره این جشنواره تخصصی و نیز برنامه های آتی گروه برگزار کننده می توانند با مراجعه به وبسایت www.foodcourtebartar.com از آخرین اخبار و رویدادهای این حوزه مطلع شوند.

(یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵) ۰۹:۰۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها