شنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۰۵۰۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

ارائه محصولات در بازارهای تره بار ۳۵تا ۴۰درصد ارزان تر از سطح شهر

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: قیمت محصولات در بازارهای میوه و تره بار ۳۵ الی ۴۰ درصد ارزان تر از سطح شهر بوده و این قیمت ها در تمامی بازارهای میوه و تره بار یکسان است.

عبدالحسین رحیمی با اشاره به اعتماد بالای مردم به مراکز خرید این سازمان اظهار داشت: ۲۲۰ بازار در قسمت های مختلف شهر وجود دارد که وظیفه تامین مایحتاج غذایی مردم را به عهده دارند و روزانه حدود ۶۰۰ هزار نوبت خرید در بازارهای میوه و تره بار ثبت می شود.

وی افزود: از ۴۰ روز پیش اقدامات متعددی را برای خدمات رسانی به شهروندان در آستانه سال جدید انجام داده ایم. همچنین تا پایان سال ۱۵ بازار جدید به منظور رفاه حال شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

رحیمی در پاسخ به سوال یکی از شهروندان درباره کیفیت میوه در بازارهای میوه و تره بار گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار علاوه بر نظارتی که همواره بر کیفیت محصولات عرضه شده در بازارهای میوه و تره بار دارد از اسفند سال گذشته طرحی را اجرایی کرد که در آن این حق به مشتریان داده می شود تا میوه را به صورت دستچین انتخاب کنند.

وی ادامه داد: امروز در یک سالگی اجرای عرضه میوه به صورت دستچین با کمک بهره برداران و تلاش همکاران ما در سازمان این طرح در تمامی ۲۲۰ بازار میوه و تره بار اجرایی شده است که توانسته تا حد بالایی رضایت شهروندان را جلب کند.

رحیمی در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره کارآمدی طرح سبدهای مهربانی در میادین و بازارهای میوه و تره بار گفت: ۵ ماه پیش با الهام از طرح دیوار مهربانی سبدهایی را در بازارهای میوه و تره بار قرار دادیم که روی آن با نوشته شدن پیامی از مردم درخواست شده است اگر توانایی دارند میوه ای را خریداری و درون سبد قرار دهند تا مستمندان به صورت رایگان از این میوه ها بهره ببرند.

وی افزود: روزانه ۳۰ الی ۵۰ کیلوگرم محصول غذایی توسط مردم در سبدهای مهربانی قرار داده می شود و طبق برآوردهای صورت گرفته مردم با مشارکت در طرح سبدهای مهربانی معادل ۳۰ میلیارد ریال به مستمندان کمک می کنند.

 رحیمی احداث غرفه های گوشت بسته بندی در محل را از جمله مهمترین اقدامات سازمان دانست و گفت: غرفه های گوشت بسته بندی در محل با استانداردهای اداره کل دامپزشکی استان تهران ایجاد شده و از امکانات بهداشتی کاملی برخوردار است. در این غرفه ها گوشت مورد توسط مشتریان انتخاب شده و پس از قطعه بندی، همان جا بسته بندی و تحویل مشتری داده می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار استقبال شهروندان از طرح پذیرایی کودکان با میوه رایگان را بسیار قابل توجه خواند و خاطرنشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ استفاده از محصولات سالم برای کودکان از جمله مهمترین اهدافی است که در اجرای این طرح مدنظر ماست. همچنین تکریم کودکان تاثیر به سزایی در بچه ها خواهد داشت به طوریکه باعث می شود تا آنان احترام به دیگران را از همین سنین کم بیاموزند./ مهر
(شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵) ۱۰:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها