شنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۰۵۰۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

نوسانات نرخ ارز ثبات بازارمواد غذایی را برهم می زند

نماینده مردم سنندج درمجلس با بیان اینکه نوسانات نرخ ارز ثبات بازارمواد غذایی را برهم می زند،گفت: عدم نظارت بر فروش و نبود توزیع عادلانه مانعی برای تنظیم اصولی بازار مواد غذایی به شمار می آید.

 سیداحسن علوی درباره وضعیت بازار مواد غذایی درکشور،گفت: توزیع اصولی و نظارت دقیق در بازار راهکاری برای تنظیم نرخ مواد غذایی  درکشور به شمارمی آید البته نوسانات نرخ ارز نیز بر نرخ گذاری بازار مواد غذایی تاثیرگذار است.

نماینده مردم سنندج،دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضعف نظارت عالیه بر بازار خرید و فروش مواد غذایی مانعی برای تنظیم اصولی بازار مواد غذایی به شمارمی آید،تصریح کرد: تعادل نرخ مواد غذایی درکشور با  یکسان سازی نرخ به طریق سراسری به ثبات می رسد.

علوی با بیان اینکه نظارت، توزیع، کنترل دربازار باید نظامندتر شود،افزود: آمایش تولید گوشت به طریق  سراسری درکشور  راهکاری  اصولی برای تنظیم بازار عرضه و تقاضا در بازارگوشت به شمارمی آید.

 عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه  نوسانات نرخ ارز بر بازار مواد غذایی تاثیر می گذارد، یادآورشد:عدم نظارت برفروش ونبود توزیع عادلانه مانعی برای تنظیم اصولی  بازار مواد غذایی  به شمار می آید. / خانه ملت
(شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵) ۰۹:۴۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها