چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۹:۰۴
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۷۰۴۶۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس شیرینی و شکلات

قنادی ها شیرینی عید را در جعبه های استاندارد عرضه کنند

مدیرکل استاندارد استان تهران تاکید کرد در آستانه سال نو و افزایش خرید و مصرف انواع شیرینی، واحدهای صنفی و قنادی ها باید شیرینی را در جعبه های استاندارد به فروش برسانند.

جعبه های شیرینی غیراستاندارد از لحاظ بهداشتی ظرفیت جذب بار میکروبی بالایی دارند و سلامتی مردم و به ویژه کودکان را تهدید می­کند، علاوه بر این هم از لحاظ وزن با اوزان استاندارد متفاوت هستند.

مسلم بیات ، مدیرکل استاندارد استان تهران با تاکید بر اینکه صاحبان قنادی ها ملزم هستند از نمونه های استاندارد این کالا استفاده کنند ، گفت: همزمان با فرا رسیدن سال نو و افزایش خرید و مصرف انواع شیرینی لازم است واحدهای صنفی و قنادی ها ، شیرینی را در جعبه های استاندارد به فروش برسانند.

وی با بیان اینکه، مقوای مورد مصرف برای انواع مواد خوراکی از جمله شیرینی جات در زمره مقواهای بهداشتی قرار می‌گیرد و مشمول مقررات اجرای اجباری استاندارد است تاکید کرد: تمام واحدهای تولیدکننده مقوای بهداشتی، ملزم به رعایت استاندارد ملی ایران به شماره ۳۳۴۱ و قوانین و مقررات جاری سازمان ملی استاندارد هستند.

مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به صیانت از حقوق شهروندان یادآور شد: طرح ویژه کنترل کالاهای پرمصرف شب عید و تعطیلات نوروز از بیستم اسفند ماه در کشور آغاز می شود .
(چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵) ۰۹:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها