دوشنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۳
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۷۰۴۳۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

کاهش سبوس گیری گندم با جدیت دنبال می‌شود

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم با تاکید بر رعایت استاندارد تولید آرد مخصوص نانهای مختلف، افزود: طرح افزایش‌ استفاده از سبوس در نانهای مصرفی شهروندان باید با جدیت دنبال شود.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم ضمن بازدید از 2 کارخانه آرد سازی، از بخشهای مختلف این کارخانجات از جمله خطوط تولید آرد با درجه سبوس گیری مختلف، انبار و سیلوهای ذخیره سازی گندم و آرد دیدن کرد.

بهزاد رادمنش در این دیدار در گفت‌وگو با مدیریت و کارکنان کارخانجات آرد سازی نظارت و مدیریت صحیح جهت نگهداری گندم مصرفی و تولید آرد کیفی به منظور ارتقای کیفت نان را خواستارشد.

رادمنش ضمن تقدیر از تلاش مدیریت و کارکنان این کارخانه ها در زمینه تامین آرد مورد نیاز استان گفت: کارخانه‌های تولید آرد یکی از حلقه های بسیار مهم دست یابی به کیفیت نان مرغوب  هستند که باید  دقت نظر و حساسیت بیشتری در زمینه حفظ و ارتقاء کیفیت تولید آرد داشته باشند.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم با تاکید بر رعایت استاندارد تولید آرد مخصوص نانهای مختلف، افزود: طرح افزایش‌استفاده از سبوس در نانهای مصرفی شهروندان باید با جدیت دنبال شود.

(دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵) ۱۲:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها