شنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۰۳۸۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

ناظران کشاورزی از ورود محصولات بی کیفیت به بازار جلوگیری کنند

نماینده مردم شوش درمجلس با بیان اینکه ناظران کیفی اجازه ندهند محصولات بی کیفیت کشاورزی روانه بازار شود،گفت:صادرات محصولات بی کیفیت مانعی برای جلب اعتماد مشتریان خارجی در بازارکشاورزی است.

سید راضی نوری  درباره نظارت بر توزیع میوه در بازار مصرفی کشور،گفت:دولت نباید اجازه دهد محصولات بی کیفیت کشاورزی در بازاربرای فروش عرضه شوند و این درحالی است که برای جذب مشتری برای خرید تولیدات کشاورزی ایرانی باید دو مولفه ی "نرخ مناسب"و "کیفیت" در دستورکار قرار بگیرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: ثبات بازار صادراتی کشاورزی و افزایش مصرف کالاهای ایرانی در گرو اعتماد سازی پایدار در صنعت کشاورزی است و این اعتماد سازی تنها با توزیع با کیفیت محصول همراه با تدوام تولیدعملیاتی می شود.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان برگشت خورن تولیدات کشاورزی اعتبار صادراتی محصولات ایرانی را خدشه دار می کند،گفت: صادرات محصولات کشاورزی بدون کیفیت علاوه براینکه بی اعتمادی برای مشتری خارجی را رقم  می زند،فرصت های اقتصادی را  نیز از بین می برد واین درحالی است که  بازگشت مجدد به بازارهای مذکور حتی با توزیع کالای باکیفیت نیز دیگر کار دشواری است.
(شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵) ۱۱:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها