یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۲:۴۹
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۶۹۹۰۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنعت برنج و ماکارونی

عرضه 50 هزار تن برنج هندی با هدف کاهش قیمت ها

قاسمعلی حسنی گفت : وزارت صنعت ، معدن و تجارت با همکاری ارگان ها به منظور کاهش قیمت ها ، برنج هندی را به قیمت سه هزار و 800 تومان برای مصرف کنندگان و سه هزار و 400 تومان برای بنکداری عرضه کرده است.

وی اظهار داشت : در حال حاضر برنج خارجی از سه هزار و 300 تا چهار هزار و 800 تومان با توجه به برند، نوع، درصد خلوص و مواردی از این دست در بازار عرضه می شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه بنکداران با اعلام اینکه سیاست های کاهش قیمت برنج در راه است، گفت: نمایشگاه بهاره عرضه موادغذایی از 10 تا 20 اسفند در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: توزیع برنج خارجی به قیمت سه هزار و 800 تومان برای مصرف کنندگان در نمایشگاه های بهاره در دستور کار است.

حسنی با اشاره به اینکه افزایش قیمت کالا در کشور متاثر از عوامل زیادی همچون نرخ ارز، روابط بین الملل و غیره است بر ضرورت تامین ثبات قیمت ها و مدیریت صحیح بر بازار تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کمبود کالا در کشور وجود ندارد، گفت: نظم بخشی به بازار و جلوگیری از افزایش افسار گسیخته قیمت ها در تمامی فصول به ویژه ایام پایانی سال بسیار حائز اهمیت است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه بنکداران با اعلام اینکه اتحادیه بنکداران بزرگترین اتحادیه در کشور است، افزود: این اتحادیه علاوه بر تجربه، سرمایه، تخصص در 60 کشور دارای دفاتر تجاری است.
(یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵) ۱۲:۴۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها