یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۸
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۹۸۹۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

نرخ تغذیه دانشجویان در نیمسال دوم بدون تغییر ماند

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه در نیمسال دوم تحصیلی هیچ‌نوع افزایشی در نرخ تغذیه دانشجویان نخواهیم داشت، گفت: در حال حاضر نرخ دریافتی برای تغذیه دانشجویان همان مصوبه صندوق رفاه دانشجویان است و این صندوق بطور معمول در شهریور ماه هر سال در این زمینه تصمیم گیری می کند.

دکتر حسن به‌نژاد  با اعلام این مطلب اظهار کرد: هیچ‌گونه افزایش قیمتی در نیمسال جدید تحصیلی در حوزه تغذیه و خوابگاه‌های دانشجویان دانشگاه تهران اعمال نشده و قیمت‌های فعلی نرخ اعلامی از سوی صندوق رفاه دانشجویان است.

وی در ادامه تصریح کرد: آخرین افزایش قیمت نرخ تغذیه و خوابگاه دانشجویی در مهرماه سال جاری بود که با ابلاغ صندوق رفاه دانشجویان در همه دانشگاه‌های کشور اجرایی شده و در حال اجراست. در این راستا قیمت‌های فعلی در رستوران دانشگاه تهران نیز دقیقاً مطابق با مصوبه این صندوق است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزان پرداختی دانشجویان برای هر پرس غذا بین 750 تا 1150 تومان متغیر است. در واقع غذاهای دانشگاه تهران به سه دسته کم‌هزینه، هزینه متوسط و هزینه بالا تقسیم‌بندی می‌شوند و دانشجویان می توانند بر اساس توانمندی خود از غذاهای سلف استفاده کنند.

دکتر به‌نژاد اضافه کرد: میزان یارانه اختصاصی برای هر پرس غذای دانشجو مبلغ 3000 تومان است که دانشجو فقط با پرداخت 1000 تومان از جیب، غذا رزرو می کند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: غذاهای سلف‌سرویس‌های دانشگاه تهران بیشتر دو منویی ارائه می‌شود اما غذاهایی که در رستوران‌ به صورت آزاد هستند،‌ تنوع بیشتری دارند./ ایسنا
(یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵) ۰۹:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها