یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۹:۱۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۹۸۹۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

تعادل بازار گوشت سوغات کاهش تعرفه واردات/ برخی قصابان به قیمت دلخواه گوشت می‌فروشند

پوریان گفت: طی چند روز اخیر با کاهش تعرفه واردات هر کیلو شقه گوشفندی بدون دنبه با قیمت 31 هزار و 500 تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام زنده ، با اشاره به تاثیر کاهش تعرفه واردات گوشت بر قیمت اظهار  داشت: طی چند روز اخیر با کاهش تعرفه واردات هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه به مغازه دار 28 هزار و 500 الی 29 هزار و 500 عرضه و با قیمت 31 هزار و 500 تومان باید به فروش رسد.

وی افزود: با عرضه گسترده لاشه در سطح کشور و ساماندهی سیستم عرضه و توزیع تا حدی بحث گرانی های اخیر فروکش کرده است.

پوریان با اشاره به تخلف برخی قصابان مبنی بر فروش گوشت با قیمت دلخواه گفت: برخی قصابان با خرید، کشتار و عرضه دام اقدام به فروش گوشت با نرخ های دلخواه می نمایند که از این رو لازم است سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده با خاطیان برخورد نمایند.

رئیس شورای تامین کنندگان دام زنده ادامه داد: شرکت پشتیبانی امور دام به دنبال افزایش بی رویه قیمت ها  اقدام به ساماندهی عرضه و توزیع گوشت و لاشه دام نمودند که درصورت استمرار این روند دیگر شاهد تنش قیمت ها نخواهیم بود.

وی با اشاره به ضرورت کیفیت گوشت در قصابی ها تصریح کرد: کیفیت و نوع گوشت بره نر و ماده،میش و بز باید از سوی اتحادیه تعریف شود تا مشتریان برحسب کیفیت اقدام به خرید نمایند./ باشگاه خبرنگاران جوان
(یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵) ۰۹:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها