شنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۸
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۶۹۸۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

آب معدنی گازدار "پرییر" قدم به بازار ایران نهاد

شرکت نستله واترز ایرانیان توزیع آب معدنی گازدار "پرییر" را آغاز کرد.

به گزارش فودنا ، علیرضا سرابچی، مدیر کل ارتباطات و سرویس‌های بازاریابی شرکت نستله در جمهوری اسلامی ایران در مورد این خبر گفت: "با همکاری مراجع مربوطه، مجوز واردات رسمی آب معدنی گازدار "پرییر" دریافت شده و به تازگی این محصول به طور قانونی در فروشگاه‌ها در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته است." او همچنین افزود: "نستله، شرکتی پیشگام در تغذیه، سلامتی و تندرستی است که آبرسانی مناسب به بدن نیز از اولویت‌های این شرکت برای ساخت آینده‌ای سالم‌تر است."
آب معدنی گازدار "پرییر" در حقیقت آب باران با گاز طبیعی چشمه‌ای است که 218 سال پیش از میلاد در شهری به نام ورژز (Vergéze) در جنوب فرانسه کشف و در سال 1863 توسط ناپلئون سوم به طور رسمی به عنوان آب معدنی و طبیعی اعلام شد. در سال 1898 لوییس پرییر، متخصص آبدرمانی پس از خرید این شرکت، نام خود را بر روی آن نهاد. پس از تعطیلی کارخانه در دوران جنگ جهانی دوم و با توجه به پتانسیل بالای آن، این کارخانه مجدداً راه‌اندازی شد. سرانجام شرکت نستله در سال 1992 این شرکت (Perrier) را خریداری نمود.
کارخانه پرییر منبع آب معدنی با گاز کربن طبیعی در جهان شناخته می‌شود و طراحی متمایز بطری‌های آن برگرفته از ظاهر نوعی وسیله ورزشی در کشور هند است. امروزه این نوشیدنی طبیعی یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌ها در سطح جهان شناخته می‌شود.
مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف‌کنندگان شرکت نستله ایران با شماره تماس 88623795 (021) و همچنین سامانه پیام کوتاه 3000202 آماده ارائه اطلاعات بیشتر در ارتباط با این محصول می‌باشد.
درباره شرکت نستله ایران
شرکت نستله، شرکتی پیشرو در تغذیه، سلامتی و تندرستی در جهان است که 150 سال از زمان تاسیس آن می‌گذرد. نستله در سال 1380 فعالیت رسمی خود را در ایران آغاز کرد. در سال 1382 با احداث کارخانه محصول NESTLÉ CERELAC® در استان قزوین، به تولید مستقیم این محصول در ایران پرداخت. در سال 1386 نیز با گسترش فعالیتش، کارخانه تولید شیر خشک NESTLÉ NAN® را در استان قزوین احداث کرد. در سال 1387 نیز با سرمایه‌گذاری در صنعت آب معدنی، NESTLÉ PURE LIFE® را نیز به بازار ایران عرضه کرد. در حال حاضر تعداد کارکنان شرکت نستله در جمهوری اسلامی ایران به حدود 900 نفر می‌رسد و این شرکت همچنان در پی توسعه، پیشرفت، افزایش سرمایه‌گذاری و ارتقای تولید ملی در کشور است. در حال حاضر، 11 برند از محصولات نستله در ایران در گروه‌های مختلف غذایی و آشامیدنی در دسترس مصرف‌کنندگان است:

(شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵) ۱۵:۳۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها