شنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۹۸۸۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
اطلاعیه شماره 3 نمایشگاه بزرگ اکروفود تهران (فوری)

آخرین مهلت ارائه فرم درخواست اولیه و مدارک جهت بررسی ارزی، ریالی فقط تا 30 بهمن

به گزارش فودنا در اطلاعیه شماره 3 ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی اگروفود تهران آمده است: آخرین مهلت ارائه فرم درخواست اولیه و مدارک جهت بررسی ارزی-ریالی 30بهمن‌ماه است و تمدید نخواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع غذایی فودنا، در ادامه این اطلاعیه آمده است: برگزارکننده در پذیرش و عدم‌پذیرش درخواست‌ها اختیار تام دارد و امکان پذیرش متقاضیان با گروه‌های کالائی جانبی، غیرمرتبط و متفرقه بهیچ وجه وجود ندارد.

 



اطلاعیه درخواست اولیه

نمایشگاه ایران آگروفود2017 از تاریخ 2 تا 5 خرداد ماه 1396 در محل محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود. نحوه ارسال فرم درخواست اولیه به ستاد برگزاری بشرح زیر است:

 از کلیه متقاضیان مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه تقاضا می گردد ابتدا  فرم درخواست اولیه را با مراجعه به لینک مستقیم    yon.ir/0b4a دریافت نمایند.

  فرم درخواست اولیه دارای قابلیت تکمیل بر روی رایانه می باشد. (برای تکمیل فرم ابتدا آن را روی رایانه خود  ذخیره نموده - برای پر کردن فرم نیاز به استفاده از نرم افزار  Adobe Acrobat Pro DC  می باشد. - (در صورتیکه نیاز به نصب نرم افزار یاد شده دارید اینجا کلیک نمائید.)

لطفا" فرم درخواست اولیه پس از ذخیره و تکمیل به آدرس ایمیل  palar.cv@gmail.com  ارسال  گردد

لازم است تا متقاضیان مشارکت در بخش ریالی  علاوه بر ارسال ایمیلی فرم درخواست اولیه نسبت به ارسال اصل فرم درخواست اولیه بصورت مهر و امضاء شده به همراه  مدارک زیر به ستاد برگزاری جهت بررسی لازم، تا قبل از شروع جانمایـی اینترنـتی و رزرو اولیه و حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه اقدام  نمایند :  

 - پروانه بهره برداری-گواهی فعالیت صنعتی،کارت شناسائی کارگاه معتبر-  پروانه صنفی تولیدی

- ثبت آرم تجاری محصولات

- تائیدیه تولید براساس یکی از استانداردهای ملی و یا معتبر بین المللی 

- بروشور وکاتالوگ رکت متقاضی در خصوص کالاها و خدماتی که توسط شرکت کننده در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

ستاد برگزاری از قبول مدارک جهت بررسی ارزی و ریالی بصورت ایمیلی معذور می باشد و لازم است تا مدارک از طریق  پست یا پیک به ستاد برگزاری جهت بررسی ارائه گردد.

 به متقاضیانی که فرم درخواست اولیه و مدارک یاد شده را تا قبل از شروع ثبت نام اینترنتی به ستاد برگزاری ارائه ننموده و اخــــــذ تائیدیه ننمایند،  «کدکاربری و گذرواژه»  جهت امکان ورود به سایت و جانمائی اینترنتی، ارائه نخواهد گردید.   

 به گزارش فودنا در این اطلاعیه آمده است: شایان ذکر است با توجه به تنوع گروههای کالائی، کثرت متقاضیان مشارکت وگستردگی نمایشگاه ایران آگروفود 20177، بمنظور تسهیل و تسریع در امر جانمائی و رفاه حال مشارکت کنندگان، جانمایی غرف و رزرو اولیه جهت شرکت کنندگان بخش ریالی متقاضی مشارکت در داخل سالن در این نمایشگاه نیز بصورت اینترنتی انجام خواهد شد.

علاقمندان درصورت نیــــــــــاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تلفن‌ها و یا فاکس با ستاد برگزاری نمایشگاه بشرح زیر تماس حاصل فرمایند

تلفـن (بخش اداری-ثبت نام): ۳۶-۸۸۲۰۵۷۳۵

فـاکس: ۸۸۷۸۶۶۸۹

پست الکترونیک palarsamaneh@gmail. com

(شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵) ۱۵:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها