شنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۸
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۹۸۶۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی
موفقیتی دیگر برای گروه صنایع غذایی کاله

تندیس نشان برتر ملی به برند جهانی صنعت غذا اعطاء شد

در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت تندیس و لوح تقدیر نشان برتر ملی به غلامعلی سلیمانی بنیانگذار و رییس هیات مدیره گروه صنایع غذایی سولیکو اعطاء شد.

غلامعلی سلیمانی دارنده مدال افتخار صادرات ایران در گفتگو با .... با بیان اینکه برندهای ایرانی سفیران صلح  در جهان به شمار می روند گفت: در بسیاری از کشورها تجار و بازرگانان خوشنام وحرفه ای نقش دیپلمات ها را بر عهده می گیرند زیرا به خوبی با ابزار مذاکره  و اهمیت روابط اقتصادی در خنثی کردن چالش های سیاسی آگاه هستند.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمینه توسعه صادرات غیر نفتی تصریح کرد: گسترش روابط اقتصادی با کشورها باعث  افزایش دوستیها و کاهش تنش ها می شود زیرا در صورت عدم تامین منافع اقتصادی طرفین، اختلافات سیاسی بسیار پرهزینه  خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: افزایش تولید صادرات محور در کشور علاوه بر ایجاد اشتغال و افزایش در آمدهای ملی می تواند مخالفان خارجی را به  دوست و شرکای اقتصادی تبدیل کند.

سلیمانی با اشاره به نقش دولتها در حمایت از توسعه صادرات غیر نفتی گفت: قیمت تمام شده محصولات صنایع غذایی ایران به دلیل گرانی مواد اولیه  از سایر رقبا بالاتر است و دولت برای تسهیل شرایط صادرت باید مساعدت و اندیشه بهتری معمول دارد.
 وی متذکر شد: صادرات مستمر و هدفمند نیازمند  برنامه ای مدون با دیدگاهی جامع نگر و فرا ملی است تا بتوان به  تحقق اهداف صادارتی کشور در افق 1404 امیدوار بود.
گفتنی است دریافت مدال افتخار صادرات ایران و لوح وتندیس امین الضرب از دیگر افتخارات کاله طی ماه های اخیر است.

(شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵) ۰۹:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها