سه شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۱
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۹۸۱۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

علت توزیع نشدن شیر در برخی مدارس اهواز چیست؟

رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان با بیان اینکه توزیع شیر از شنبه گذشته (2 بهمن‌ماه) در اهواز آغاز شده است، گفت: تمام مدارس اهواز باید تا روز گذشته حداقل یک نوبت شیر دریافت می‌کردند، در غیر این صورت یا هنوز در پرتال آموزش و پرورش ثبت‌نام نکرده‌اند یا محموله آن‌ها از سوی بهداشت در حال بررسی است.

علیرضا مسرور اظهار کرد: توزیع شیر در اهواز از شنبه گذشته (2 بهمن‌ماه) آغاز شده است و تا روز گذشته (10 بهمن‌ماه) باید میان تمام مدارس اهواز شیر توزیع می‌شد؛ در دور اول توزیع به میزان مصرف 2 هفته، شیر در اختیار مدارس قرار گرفته است.

وی درباره علت عدم توزیع شیر میان برخی مدارس، گفت: امسال روش توزیع شیر در مدارس تغییر کرده و مدارس باید اطلاعاتی از قبیل نام مدرسه، تعداد دانش‌آموزان و برخی موارد دیگر را در پرتال مربوطه در آموزش و پرورش، ثبت کنند. ممکن است بسیاری از مدارس حاشیه شهر هنوز اطلاعات خود را در این سامانه وارد نکرده باشند که این موضوع ممکن است علت عدم دریافت شیر در این مدارس باشد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان تصریح کرد: همچنین اداره بهداشت به‌صورت تصادفی از محموله شیر مدارس برخی شهرستان‌ها نمونه‌برداری کرده است؛ با توجه به این مسأله ممکن است که توزیع شیر در برخی شهرستان‌ها با تأخیر انجام شود چراکه تا مشخص شدن جواب آزمایش‌ها نمی‌توان محموله موردنظر را توزیع کرد.

مسرور با اشاره به اینکه مدارس تا پیش از عید نوروز باید 25 نوبت شیر دریافت کنند، اظهار کرد: البته این رقم، یک پیش‌بینی است؛ بعید می‌دانم تاکنون مدرسه‌ای شیر دریافت نکرده باشد اما اگر چنین مسأله‌ای باشد یا به عدم ثبت‌نام مدارس در پرتال یا نمونه‌برداری بهداشت از برخی محموله‌ها مربوط است.
/ ایسنا
(سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵) ۰۹:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها