دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۹:۵۱
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۹۷۸۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

صادرات محصولات لبنی به عراق وضعیت دامداران غرب کشور را بهبود می بخشد

نماینده مردم آبدانان و دهلران درمجلس، با بیان اینکه صادرات بهینه محصولات لبنی به عراق راهکاری برای بهبود وضعیت دامداران تلقی می شود،گفت: سردخانه های مدرن وبسته بندی شکیل از الزامات صادرات محصولات لبنی به شمار می آید.

شادمهر کاظم زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص صادرات محصولات دامی و لبنی به کشور عراق، گفت:  سرمایه گذاری در توسعه صنایع تبدیلی محصولات  لبنی  جهت صادرات  به کشور  عراق  امری بسیار کاربردی به شمارمی آید، چرا که حوزه انتخابیه  بنده به دلیل نزدیکی به کشور عراق در شرایطی قرار دارد، که  با توسعه صنایع تبدیلی  مدرن بسیاری  از  نیازهای لبنی  کشور عراق را نیز  تامین کرد.

نماینده مردم آبدانان و دهلران درمجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه  ایجاد تسهیلات کارآمد  برای توسعه صنایع تبدیلی برای صادرات بهینه محصولات لبنی به عراق الزام آور است،تصریح کرد: تبدیل محصولات لبنی به فرآورده های مختلف یکی از راهکاری  بسیار مهم  برای  بهبود وضعیت دامداران تلقی می شود .

وی با بیان اینکه  صادرات  محصولات  لبنی  بطور  حتم  وضعیت دامداران  را بهبود می بخشد، ادامه داد: الزامات صادراتی برای محصولات لبنی از  جمله  سردخانه  مدرن و بسته  بندی شکیل به بازارهای  هدف محصولات لبنی  باید در  دستور کار قرار بگیرد.

 عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه تامین منابع مالی جهت جبران خشکسالی اخیر عاملی برای بهبود وضعیت دامداران در حوزه انتخابیه  بنده به شمارمی آید، یادآورشد:  تامین منابع مالی در کنار  توسعه صنایع تبدیلی  عاملی  برای صادرات  بهینه  مواد لبنی  به عراق به شمار می آید.
(دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵) ۰۹:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها