چهارشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۸
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۶۹۷۲۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی
در سمینار معرفی نمایشگاه بین‌المللی محصولات پروتئینی Meatex

دومین دوره نمایشگاه Meatex با شعار " هدایت بازارهای خاورمیانه" در آذر 96 + زمان و پیشنهادها ویژه ثبت‌نام

فودنا - هرمز مهبد مدیر برگزاری ستاد نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته در سمینار معرفی این نمایشگاه گفت:برای برگزاری نمایشگاه Meatex قبل از شروع می‌دانستیم برای بهترشدن باید یا اولین، یا بهترین و یا متفاوت‌ترین باشیم و ما متفاوت‌ترین را انتخاب کردیم و دومین دوره نمایشگاه Meatex با شعار " هدایت بازارهای خاورمیانه" در آذر 96 برگزار می‌شود

هرمز مهبد مدیر برگزاری ستاد نمایشگاه بین المللی MEATEXدرباره دوره قبل گفت: اولین دوره این نمایشگاه را با شعار "ورود به بازارهای منطقه" برگزار کردیم؛ و شعارهای نمایشگاه، ما را بر این میدارد که خریداران منطقه را جذب کنیم و به اهداف همان شعار برسیم ولی یکی از ضعف‌های دوره اول، تبلیغات کم بود ولی برنامه ما درباره‌ی تبلیغات نمایشگاه آتی بر 3 محور بنا شده است، که اول همکاری با انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط و زیرمجموعه‌های تابعه است، دومین محور تبلیغاتی ما "تبلیغات در نمایشگاه بزرگ اگروفود تهران" و سومین مرحله تبلیغاتی ما تبلیغات گسترده محیطی از یکماه قبل از برگزاری است.

مهبد در این سمینار گفت: نمایشگاه Meatex  در رویداد بزرگ نمایشگاه گوشتی جهان با نام IFFA که در فرانکفورت برگزار شد معرفی خوبی شد بصورتیکه در این نمایشگاه Meatex غرفه و سمینار اختصاصی داشت و تبلیغات این نمایشگاه مهم ایران در سطح نمایشگاه وجود داشت که نتایج بسیار خوبی هم داشت و بهمین خاطر بر آنیم که در نمایشگاه صنعت حلال و گلفود امارات هم تبلیغات گسترده ای را داشته باشیم.

ایشان ادامه دادند: برای دوره‌ی جدید نمایشگاه صنایع گوشتی سه کشور امارت، ترکیه و روسیه را با توجه به موقعیتشان و جمعیت قابل توجه مسلمان در این کشورها در برنامه همکاری قرار دادیم زیرا این کشورها دارای پتانسیل بسیار خوب تعامل های فی مابین صنعتی در بخش گوشتی و حلال هستند.

 ثبت نام نمایشگاه meatex  با پیشنهادهای ویژه

مدیر برگزاری ستاد نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته خبری ویژه را به مشارکت کنندگان داد و گفت: با توجه به اینکه از هم اکنون امکان ثبت نام برای متقاضیان در این نمایشگاه بصورت آن لاین فراهم شده است ولی برای شرکت هایی که تا پایان بهمن اقدام به ثبت نام کنند شرایط ویژه ای در نظر گرفتیم که شامل:

1 – اولویت جانمایی برای حضور قوی تر

2 – برای غرفه های بالای 100 متر با توجه به قیمت ویژه، قیمت عادی در نطر گرفته می شود

3 – استفاده رایگان از برنامه همتایابی تجاری برای توسعه تجارت بین المللی را در نظر گرفتیم.

به نظر ما نمایشگاه موفق حاصل مشارکت جمعی مجری، غرفه گذار و بازدیدکننده است و درخواست ما از مشارکت کنندگان تصمیم گیری به هنگام، ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده و اعلام گروه های مخاطب و هدف خود در صنعت گوشتی است.

 

اپلیکشن نمایشگاه MEATEX در راستای نوآوریهای صنعت نمایشگاهی

هرمز مهبد به روند متفاوت بودن این نمایشگاه با دیگر نمایشگاه ها در ایران اشاره ای داشت و گفت: در ضمن اپلیکیشن نمایشگاه در 2 محیط اندروید و ios  در 20 بهمن و 1 اسفند در کافه بازار قابل استفاده است که در راستای نوآوریهای صنعت نمایشگاهی است.

نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته با نام تجاری MeatEx به عنوان محل تلاقی صنعت و محصولات کلیه زنجیره تولید، بسته‌بندی، توزیع و فروش انواع گوشت خام دام، طیور، آبزیان و محصولات فرآوری شده پروتئینی را در بر می‌گیرد.

این نمایشگاه به دو بخش اصلی صنعت و محصول تقسیم می شود. بخش صنعت، کلیه ماشین‌آلات، فناوری و اتوماسیون مرتبط با تولید، فرآوری، بسته‌بندی، توزیع، انبارداری و فروش محصولات پروتئینی را شامل می‌گردد. هدف اصلی این بخش نمایشگاه، تامین نیاز صنایع ذکر شده داخل کشور توسط تولیدکنندگان خارجی و ایرانی است.

(چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵) ۱۴:۵۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها