سه شنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۷
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۹۶۸۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

دهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور در استان قزوین برپا شد

در مراسمی با حضور معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی، دوشنبه شب دهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور،آبزیان، دامپزشکی، صنایع لبنی و صنایع وابسته در استان قزوین برپا شد.

در این نمایشگاه 55 مشارکت کننده از استان های قزوین، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، گلستان، البرز و مازندران در فضایی به مساحت سه هزار و 600 متر آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.
در این نمایشگاه انواع تجهیزات مرغداری ها و دامداری ها ازجمله وسایل توزین خوراک دام و طیور، دستگاه های شیر دوشی، تجهیزات پاستوریزه کردن شیر، فیدرهای خوراک دام، پنکه های سقفی غول پیکر، دستگاه جمع آوری کود در خلاء، کود خشک کن، تولید نهاده های ژنتیک، باسکول دیجیتال، نهاده های کشاورزی در معرض دید کشاورزان، مرغداران و دام داران و علاقه مندان به صنایع مرتبط با دام و طیور قرار گرفته است.
در این نمایشگاه همچنین تولیدکننده های مکمل های غذایی دام و طیور، آبزیان، انواع کنسانتره، دی کلسیم فسفات، فراورده های خود را در معرض دید شهروندان قرار داده اند.
دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته تا هفتم بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برپاست و علاقمندان می توانند از ساعت 15 الی 21 از آن بازدید کنند.
(سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵) ۰۹:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها