یکشنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۳:۳۸
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۹۶۷۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

تسهیل صادرات کیوی با حذف تعرفه گمرکی امکان پذیر است

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تسهیل صادرات کیوی با حذف تعرفه گمرکی امکان پذیر است،گفت: توسعه صنایع تبدیلی راهکار اساسی برای بهبود وضعیت کیوی کاران جهت صادرات محصول به شمار می آید.

شمس الله شریعت نژاد درباره وضعیت صادرات کیوی،گفت: حذف تعرفه گمرکی رابطه مستقیم با افزایش  انگیزه صادرکنندگان کیوی دارد بنابراین دولت باید با تدابیر اقتصادی افزایش صادرات محصولی همچون کیوی را رقم بزند.

 نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تخصیص تسهیلات کم بهره برای کشاورز کیوی کار اهرمی برای افزایش تولید  جهت صادرات تلقی می شود زیرا کشاورز  زمانی که دغدغه ای در زمینه حمایت های مالی نداشته باشد، بدیهی است که می تواند در راستای  تولید حضور موفقی بعمل آورد.

شریعت نژاد،افزود: حمایت از بخش بازرگانی کیوی از طریق همکاریهای پایدار سیاسی با دولت های مقصد راهکاری برای صادرات بهینه کیوی به بازارهای هدف تلقی می شود و از همین رو پشتیبانی از  تولیدکنندگان کیوی ارگانیک در جهت معرفی و فرهنگ سازی مصرف از دستور کارهای  است که باید  با برنامه ریزی اصولی محقق شود.

 عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تسهیل صادرات کیوی با حذف تعرفه گمرکی امکان پذیراست، یادآورشد:  توسعه صنایع تبدیلی راهکار اساسی برای بهبود وضعیت کیوی کاران جهت صادرات محصول به بازارهای صادراتی به شمارمی آید./ خانه ملت
(یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵) ۱۳:۳۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها