سه شنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۵ / ۰۹:۳۸
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۹۶۰۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

اصفهان میزبان سیزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی Infex2017

سیزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان ( Infex 2017 ) از تاریخ 27 تا 30 بهمن ماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان در حالی برگزار خواهد شد.

 اقدامات صورت گرفته و پتانسیل های استان اصفهان در این صنعت، نوید بخش رویدادی کیفی در حوزۀ صنعت غذایی کشور خواهد بود. از نقاط قوت این نمایشگاه می توان به حمایت مستقیم اتاق های مشترک بازرگانی ایران و آلمان و ایران و چین، مؤسسۀ جهانی حلال، مرکز تحقیقات اتاق اسلامی، کمیتۀ ایرانی اتاق اکو، اتاق بازرگانی اصفهان، مؤسسه seint ایتالیا و انجمن های تخصصی حوزۀ صنایع غذایی کشور اشاره کرد.

همچنین برندهای بزرگ و مطرح صنایع غذایی کشور مانند شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه ) با حضور گسترده و حمایت از نمایشگاه موجبات رونق بیش از پیش این رویداد نمایشگاهی را فراهم کرده اند.

ستاد برگزاری نمایشگاه ضمن هماهنگی و برگزاری نشست های جداگانه با نهادهای مذکور و همچنین نشستهایی با انجمن شرکت های پخش ایران، انجمن وارد کنندگان محصولات غذایی و آشامیدنی ایران، انجمن سردخانه داران و دیگر تشکل های مرتبط تلاش کرده است تا این نمایشگاه به عنوان معتبر ترین رویداد صنایع غذایی مرکز ایران شناخته شود.

اقبال عمومی و استقبال خوب مشارکت کنندگان و برندهای مطرح هم در زمینۀ محصولات و هم در زمینۀ ماشین آلات، سبب شده تا هیأت های بلند پایه از بازارهای هدف کشور، از جمله هیأتی عالی رتبه از اقلیم کردستان عراق متشکل از رؤسای اتاق های بازرگانی اربیل، سلیمانیه، دهوک به همراهی وزیر کشاورزی اقلیم، استاندار سلیمانیه و نمایندگان پارلمان کردستان عراق و جمعی از تجار و بازرگانان صاحب نام این کشور برای بازدید از این نمایشگاه اعلام آمادگی کنند که هماهنگی های نهایی آن نیز در حال انجام است.

در حالی که بیش از یک ماه تا برگزاری نمایشگاه فرصت باقی است بیش از 70 شرکت حضور خود را در نمایشگاه قطعی نموده و استقبال به گونه ای بوده است که ستاد برگزاری نمایشگاه به دلیل محدودیت فضای نمایشگاهی تمهیداتی را در خصوص میزان متراژهای واگذاری بعمل آورده است تا شرکت های بیشتری بتوانند فرصت حضور در این نمایشگاه پر مخاطب را پیدا کنند. پایگاه اطلاع رسانی اختصاصی نمایشگاه به نشانی infexiran.ir  و شماره تلفن های ستاد برگزاری (37و31و36650430-031) آمادۀ ارائه اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوۀ مشارکت و رویدادهای جانبی نمایشگاه است.
(سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵) ۰۹:۳۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها