جمعه / ۲۴ دی ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۱
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۶۹۵۲۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

استان تهران رتبه برتر کشور در طرح‌های کشاورزی است

استاندار تهران ستاد اقتصاد مقاومتی این استان را دارای رتبه برتر کشور در طرح‌های کشاورزی معرفی کرد.

سید حسین هاشمی روز پنجشنبه در بیستمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که در فرمانداری شهرستان اسلامشهر برگزار شد، گفت: دلیل انتخاب اسلامشهر به عنوان میزبان، موقعیت این شهرستان و فعالیت خوب ستاد اقتصاد مقاومتی اسلامشهر است.
وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه مشترک با حضور وزیر صنعت، بررسی مسایل و مشکلات شهرستانها با حضورمدیران ستادی عضو فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان است تا با مسایل و مشکلات شهرستانها از نزدیک آشنا شوند.
هاشمی با بیان اینکه در زمینه طرحهای کشاورزی ستاد اقتصاد مقاومتی، استان تهران رتبه برتر در کشور را داراست، گفت: در بخش های صنایع، خدمات و توریستی نیز این استان رتبه برتر کشور را به نام خود زده است.
وی با بیان اینکه در بودجه سال 96، چهار محور آب، محیط زیست، فاضلاب و صنایع ریلی در اولویت برای این شهرستانها در نظر گرفته شده، ادامه داد: از ابتدای دولت یازدهم در استان تهران همین بخش‌ها مدنظر استان بوده، به طوری‌که در بخش فاضلاب مقرر شده هر دوماه یک تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان های استان به بهره برداری برسد.
هاشمی با بیان اینکه ساماندهی صنوف و صنایع تولیدی در استان تهران در حال انجام است، ادامه داد: این روند مطلوب نیست و انتظار بنده سرعت بیشتر در ارایه تسهیلات ستاد اقتصاد مقاومتی به این واحدها است.
استاندار تهران با مورد توجه قرار دادن اعتبارات تخصیص داده شده برای توسعه شهرستان‌های اسلامشهر، ‌بهارستان و رباط کریم، تاکید کرد: 100 درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری در این شهرستان‌ها تخصیص خواهد یافت.
فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در این نشست به تشریح عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان پرداخت.
شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران واقع و بیش از سه هزار مرکز تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ و بیش از 20 هزار واحد صنفی و خدماتی را در خود جای داده است.
(جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵) ۱۰:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها