چهارشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۶
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۶۹۵۱۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس رستوران ها و کافه

برگزاری اولین جشنواره تخصصی " فودکورت، خدمات و صنایع وابسته "

اولین جشنواره تخصصی فودکورت برای اولین بار در کشور، به همت گروهی از فعالین این حوزه در 17 بهمن ماه 1395 در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

 هم اکنون ده ها فودکورت و مجتمع غذایی در گوشه و کنار کشور در حال فعالیت و یا آماده سازی برای شروع فعالیت می باشند. بسیاری از شرکت های خدماتی و صنایع مختلف، هر یک سهم بسزایی در شکل گیری یک فودکورت ایفا می نمایند. این جشنواره می کوشد تا با کنار هم قرار دادن ارائه دهندگان خدمات و صنایع مرتبط با فعالیت یک فودکورت با مالکان، صاحبان و مدیران فودکورت ها، آنها را از پتانسیل های یکدیگر مطلع سازد و امکان تماس و ارتباط بی واسطه ای را بین آنها بوجود آورد.
مهندس سهیل پورگلنار بعنوان یکی از فعالین حوزه فودکورت و مدیر برگزاری این جشنواره گفت:  « اهداف و برنامه های متعددی را با برگزاری اولین جشنواره از این نوع در ایران، مد نظر قرار داده ایم که مهمترین آنها عبارتند از :
-  داوری و معرفی برترین غرفه ها و برترین فودکورت ها در ایران و اهدای تندیس و لوح تقدیر به برگزیدگان
-  معرفی برترین ارائه دهندگان خدمات و صنایع و سرویس های مورد نیاز فودکورت ها
-  تقدیر از فعالان برتر حوزه فودکورت و مجتمع های غذایی در ایران
-  برگزاری نشست های تخصصی و علمی در زمینه های مرتبط با فعالیت فودکورت ها  در زمینه های مارکتینگ ، تبلیغات، مدیریت منابع انسانی، فضای مجازی، بررسی قوانین و راهکارهای مالیاتی حوزه رستوران و فودکورت »

بنابراین بدینوسیله از تمامی فعالین این حوزه و علاقمندان به حضور در نشست های تخصصی در حوزه فودکورت، دعوت می گردد تا در صورت تمایل، نسبت به حضور و ثبت نام با مراجعه به وبسایت به آدرس www.foodcourtebartar.com  اقدامات لازم را انجام دهند.
(چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵) ۱۶:۰۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها