پنج شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۹۰۷۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی
مدیرعامل پگاه گلستان با حضور در نمایشگاه مازندران گفت:

توانمندیهای صنایع، در نمایشگاه‌ها بروز پیدا می‌کنند / سرانه مصرف لبنیات در ایران بسیار کم است

مهدی پاکدل، مدیرعامل صنایع شیر پگاه استان گلستان، طی بازدید از پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی مازندران، در گفتگو با خبرنگار فودنا، اظهار داشت: نمایشگاهها برای ارتباط بیشتر با مشتریان برگزار می‌شوند تا از آن طریق، مردم جامعه از توانمندیهای صنعت، مطلع گردند.

به گزارش فودنا، پاکدل با اشاره به اهمیت سلامت غذا در جامعه، گفت: بسیاری از‌بیماریها، بعلت مصرف موادغذایی ناسالم ایجاد‌می‌شوندکه مردم بایستی از محصولات سالم و برندهای مطمئن استفاده کنند.
وی با تأکید بر سلامت محصولات لبنی، تصریح کرد:  شرکت صنایع شیر پگاه، تلاش‌ می‌کند، از ابتدای چرخه تولید تا رسیدن بدست مصرف کننده، حداقل کاهش ارزش تغذیه را داشته باشد.

مدیرعامل پگاه گلستان، با بیان اینکه این کارخانه مفتخر به دریافت نشان سیب سلامت، است، عنوان کرد: رسالت صنایع پگاه این است که با تجهیز بهترین دستگاهها محصولات سالم و بدون هرگونه

 موادافزودنی، بدست مصرف کننده برساند و سلامت او را تضمین کند.پگاه گلستان

به گزارش خبرنگار فودنا در نمایشگاه صنایع غذایی مازندران، مدیرعامل پگاه گلستان در میان مردم و در کنار بچه ها، به اهمیت سرانه مصرف شیر نیز اشاره کرد و تاکید کرد: سرانه مصرف لبنیات در ایران نسبت به کشورهای پیشرفته جهان بسیار پایین است و باید مردم و خانواده ها مصرف شیر و لبنیات را برای فرزندانشان در اولویت قرار دهند.

(پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵) ۰۹:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها