دوشنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۵ / ۱۵:۴۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۹۰۲۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی مازندران آغاز به کار می کند

مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی مازندران از آغاز این نمایشگاه امروز در محل دائمی نمایشگاه های مازندران در قائم شهر خبرداد.

علی اکبر علیان نژادی با بیان اینکه در راستای حمایت از سیاست های اقتصاد مقاومتی با سازمان بسیج سازندگی مازندران جهت حضور تولیدکنندگان اقتصاد مقاومتی همکاری صورت می گیرد، اظهار کرد: فضایی را به واحدهای کوچک که نقش پر رنگی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه و کشور دارند اختصاص داده ایم.
مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی مازندران با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباطات صنعتی و رونق اقتصادی در راستای بهره وری تولید برگزار می شود، اظهار کرد: نمایشگاه صنایع غذایی دستاورد تولیدکنندگان پرتلاش صنعت غذا را به نمایش خواهد گذاشت.
وی افزود: انتظار از تدبیر دولت برای حمایت از صنعت و اصلاح ساختار بانکی برای امیدی واقعی بسیار زیاد است، ساختاری که در قالب نظام بانکی وجود دارد، بزرگترین مانع رشد صنعت در واحدهای کوچک شده است.
وی نشان دادن توانمندی های صنایع به خصوص صنعت غذا را به مردم مهم ارزیابی کرد و گفت: برای حرکت بهتر چرخ صنعت در بخش خصوصی با محوریت صنعت غذا که سلامت و امنیت غذایی جامعه را تضمین می کنند باید برنامه های مهمی از جمله برگزاری نمایشگاه های تخصصی در دستور کار قرار داد. علیان نژادی با بیان اینکه در پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی ایران که در مازندران برگزار می شود 84 شرکت از برندهای فعال صنعت غذا حضور دارند، اظهار کرد: نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 50 درصدی شرکت کنندگان این نمایشگاه بوده ایم.
وی افزود: استقبال مردم از این نمایشگاه بسیار خوب بود به طوری که سال گذشته بیش از 15 هزار نفر در چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی حضور یافتند.
مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی مازندران با بیان اینکه در راستای حمایت از سیاست های اقتصاد مقاومتی با سازمان بسیج سازندگی مازندران جهت حضور تولیدکنندگان اقتصاد مقاومتی همکاری داریم، اظهار کرد: فضایی را به واحدهای کوچک که نقش پر رنگی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه و کشور دارند اختصاص داده ایم.
وی یادآور شد: این نمایشگاه از 22 آذرماه لغایت 27 آذرماه همه روزه از ساعت 15 الی 21 پذیرای مردم است.

(دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵) ۱۵:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها