یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۳۹۵ / ۰۹:۱۳
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۶۸۹۸۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اقتصاد

دارندگان مدال افتخار صادرات مشاور وزیر صنعت شدند

محمدرضا نعمت‌زاده طی حکمی دارندگان مدال افتخار صادرات را به عنوان مشاور خود در توسعه صادرات غیرنفتی منصوب کرد.

در این حکم خطاب به روسای هیات مدیره شرکت‌های زرماکارون، کیسون، کاله، شیرین عسل و پویندگان راه سعادت آمده است:

توسعه صادرات غیرنفتی عامل مهم توسعه اقتصادی و ارتقا جایگاه کشور در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود که نیازمند تلاش، از خودگذشتگی، مدیریت هوشمند و همدلی بیش از پیش بخش خصوصی و دولت است، لذا از آنجا که جنابعالی پس از سالیان متمادی سخت‌کوشی و مجاهدت در توسعه صادرات غیرنفتی کشور مفتخر به دریافت «مدال افتخار صادرات» شده‌اید، به موجب این حکم به عنوان «مشاور اینجانب در توسعه صادرات غیرنفتی» منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارد تا در این برهه حساس با همت و همیاری جنابعالی بتوانیم در مدیریت توسعه صادرت غیرنفتی کشور گام‌های اثربخش و مهمی برداریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، صادرکنندگانی که 5 دوره موفق به دریافت تندیس صادرکننده نمونه شوند و پس از آن 3 دوره نیز به عنوان صادرکننده ممتاز انتخاب شوند، مدال افتخار صادرات دریافت خواهند کرد.

بر همین اساس از سال گذشته تا کنون 5 بنگاه تولیدی و صادراتی کشور موفق به دریافت مدال افتخار صادرات شده‌اند؛ مرتضی سلطانی رییس هیات مدیره شرکت زرماکارون و محمدرضا انصاری رییس هیات مدیره شرکت کیسون سال گذشته و غلامحسین سلیمانی رییس هیات مدیره شرکت فرآورده‌های لبنی کاله، یونس ژائله سعدآباد رییس هیات مدیره شرکت شیرین عسل و عبدالرضا یعقوب‌زاده رییس هیات مدیره شرکت پویندگان راه سعادت در سال جاری موفق به دریافت مدال افتخار صادرات شدند.
(یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵) ۰۹:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها