شنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۵ / ۱۳:۲۵
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۶۸۹۷۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

سرآشپزایتالیایی برای کودکان محک پیتزاپخت

سرآشپز ایتالیایی با حضور در بیمارستان محک، همراه داوطلبان، کودکان مبتلا به سرطان و والدین آنان، پیتزای ایتالیایی سالم پخت.

ژوز‌په پلوسو به مناسبت روز جهانی داوطلب (14 آذر) در مراسمی که در بیمارستان محک برگزار شد، حضور یافت و در این مراسم همراه با کودکان مبتلا به سرطان و والدین آنان خمیر پیتزا را آماده کرد و به پخت پیتزای ایتالیایی البته از نوع سالم و مورد تایید کارشناسان تغذیه اقدام کرد.
براساس این گزارش، اگرچه پیتزایی با زیتون، روغن زیتون، سس گوجه و پنیر، بدون سوسیس و کالباس برای این کودکان، ظاهری ناآشنا داشت اما کودکان، پس از آماده شدن پیتزا، آن را با اشتها خوردند.
همچنین یکی از هنرمندان هنرهای آئینی - سنتی به صورت داوطلبانه به همراه شخصیت نمایشی «مبارک» در این مراسم حاضر شد و سپس به بخش‌های مختلف بیمارستان سر زد تا لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم بزند.
موسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی (محک) سازمانی غیرانتفاعی است که با اتکاء به جلب مشارکت‌های مردمی و انواع کمک‌های بشر دوستانه اداره می شود.
بر اساس گزارش عملکرد سالانه محک، کار داوطلبان در سال 1394 با بیش از 145 هزار ساعت فعالیت با رشد 3 / 25 درصدی نسبت به سال 1393 همراه بود.
(شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵) ۱۳:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها