سه شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۵ / ۲۲:۳۴
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۸۹۲۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

پنج نمایشگاه بین المللی در تهران گشایش یافت

پنج نمایشگاه بین المللی در بخش کشاورزی و صنعتی امروز(سه شنبه) با حضور معاونان و مسئولان وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

 دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نان با حضور علی قنبری معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گشایش یافت. در این نمایشگاه آخرین توانمندی های صنعت نان با حضور ١٩٦ شرکت داخلی و خارجی از ١٧ کشورجهان به نمایش گذاشته شده است.
در نمایشگاه صنعت نان، 136 شرکت داخلی و 60 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ترکیه، یونان، ایتالیا، فرانسه، کره‌جنوبی، لهستان، سوئد، جمهوری چک، بلژیک، سوئیس، روسیه، لبنان، اسپانیا، هلند و اتریش آخرین فناوری این صنعت را به معرض نمایش گذاشته اند.
در این نمایشگاه 60 شرکت ماشین‌آلات پخت نان، 10 شرکت تولیدکننده ماشین‌آلات آردسازی، 6 شرکت تولیدکننده نان، 9 شرکت تولیدکننده آرد، 18 شرکت تولیدکننده بهبود دهنده و خمیرمایه، 6 شرکت خدمات آزمایشگاهی، پنج شرکت تولیدکننده سیلو و حدود 70 شرکت فعال در زمینه‌های دیگر صنعت آرد و نان کشور و تولیدکنندگان نان صنعتی، سازندگان ماشین‌آلات تولید نان، تولیدکنندگان نان شیرین و کیک، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات کافه قنادی، تولیدکنندگان آرد، سازندگان ماشین‌آلات آردسازی، تولیدکنندگان خمیرمایه و بهبود دهنده و سازندگان سیلو حضور دارند.
فرهنگسازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف آرد و نان، افزایش سطح فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در صنعت آرد و نان و حمایت از احداث و توسعه واحدهای تولید نان صنعتی در کشور، حرکت سازمان‌یافته در بخش خصوصی در زنجیره تولید و تأمین مواد اولیه تولید نان، بسترسازی لازم برای ارایه حداکثری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی در عرصه ماشین‌آلات صنایع مرتبط با صنعت آرد و نان و تعامل و همکاری‌های بیشتر در صنعت آرد و نان کشور از جمله اهداف این نمایشگاه است.
دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان در فضایی به وسعت 14 هزارمترمربع در سالن‌های 35، 38، A 38 و فضای باز تا 19 آذرماه (جمعه) پذیرای علاقمندان است.

** حضور 80 شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و چرم
امروز همچنین سومین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته با حضور 220 شرکت ایرانی و 80 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، ترکیه و چین در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز بکار کرد.
این شرکت ها جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه تولید کیف، کفش، زیره، پاشنه، چرم، چرم مصنوعی، محصولات چرمی، چسب، فوم، مواد شبمیایی و ماشین آلات وابسته را به نمایش گذاشته اند.
این نمایشگاه تا 19 آذر در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران از ساعت 9 صبح تا پنج بعدازظهر آماده استقبال از بازدیدکنندگان است.
نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه سومین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته گفت: جا دارد تا درآمد ارزی حاصل از صادرات کیف و کفش و صنایع وابسته به آن از میزان کنونی فراتر رود.
وی سهم صنعت کیف و کفش از اشتغال کشور را حدود 110 هزار تا 120 هزار نفر برآورد کرد.
وزیر صنعت با بیان اینکه هر سال 200 میلیون جفت کفش در کشور تولید می شود، افزود: 120 میلیون جفت کفش توسط واحدهای صنعتی و 80 میلیون هم توسط صنوف تولید می‌شود.

** نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت تولید و تجارت آبزیان و غذاهای دریایی
نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت تولید و تجارت آبزیان و غذاهای دریایی نیز امروز با حضور 43 شرکت داخلی و هشت شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین و یونان گشایش یافت.
در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در زمینه وسایل و تجهیزات صیادی، تجهیزات پرورش و نگهداری آبزیان، تولید کنندگان وارایه دهندگان غذاهای دریایی، تجهیزات و ادوات تصویه آب، ماشین آلات مخصوص حمل و نقل آبزیان و ماهیان تزئینی و آکواریومی به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه در فضایی به وسعت 2 هزار و 500 مترمربع در محوطه سالن‌های20، 21، 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شد.

** ششمین نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی گیاهی ارگانیک و صنایع وابسته
امروز ششمین نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی گیاهی ارگانیک و صنایع وابسته نیز با حضور111 شرکت داخلی و 11 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، سوئیس، سنگاپور و چین آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه، آخرین نوآوری ها در زمینه تولید تجهیزات آبیاری، گلخانه، نهاده ها، استخرهای کشاورزی محصولات گیاهی و ارگانیک در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به معرض نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه در فضایی به وسعت 6 هزار مترمربع در سالن های 13، 14 و 15 تا روز جمعه 19 اذرماه جاری به مدت چهار روز پذیرای علاقمندان خواهد بود.

** شانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت امروز گشایش یافت و تا 19 آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه مندان است.
در این نمایشگاه 270 شرکت داخلی و 150 شرکت خارجی از جمله سوئیس، آلمان، اتریش، ایتالیا، اندونزی، تایوان، اکراین، امارات، ترکیه، چین، اسپانیا، هند، فرانسه، هلند، سوئد، مالزی، انگلیس، کره جنوبی، آمریکا، هند، روسیه، هلند، لبنان، تایلند، استرالیا، ندرلند و اسلوانی حضور دارند.
هدف از این نمایشگاه، ترغیب ورود کالاهای سرمایه ای، ماشین آلات، ابزار و مواد اولیه به جای محصولات تمام شده از خارج کشور در مسیر توسعه زیرساخت های صنعت و اقتصاد کشور، اعلام شده است./ ایرنا
(سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵) ۲۲:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها