شنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۵ / ۱۰:۲۴
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۶۸۸۴۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غله، آرد و نان خوزستان در دی‌ماه

دیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 گفت: دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غله، آرد و نان خوزستان از 11 تا 14 دی ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز با حضور شرکت‌های داخلی که در زمینه این صنعت فعالیت می‌کنند برگزار می‌شود.

سیاوش حسین پور اظهار کرد:  استان خوزستان سالهاست که مقام اول را در تولید گندم در کشور داراست و این استان با داشتن جمعیت تقریبی پنج میلیون و 900 هزار نفر و وجود 27 شهرستان، پتانسیل بسیار بالایی را در گسترش این صنعت دارد و به یک تحول زیربنایی در زمینه تولید نان و محصولات تهیه‌شده از آرد نیاز است.

 وی افزود: در حال حاضر بسیاری از شهرهاي همجوار استان خوزستان در کشور عراق از نان و محصولات محلی این استان استفاده می‌کنند، بنابراین لزوم هر چه بیشتر توسعه و افزایش کیفیت پخت نان احساس می‌شود. از طرفی هر سال میلیون‌ها نفر از زائران عتبات جهت زیارت به کشور عراق از طریق مرزهای این استان سفر می‌کنند، بنابراین در مدت سفر چند روزی را در این استان اقامت دارند که لزوم توسعه و افزایش کیفی و کمی آرد و نان تولیدی در استان را بیش از پیش نشان می‌دهد.

حسین پور تصریح کرد: همچنین از کلیه مدیران کارخانجات، شرکت‌ها، کارگاه‌های تولیدی، پیمانکاران، موسسات و افراد صاحبنظر داخلی و خارجی مرتبط در این زمینه درخواست می‌کنیم با شرکت در این رویداد مهم، از بازار بزرگ استان و منطقه بهره‌مند شوند/ ایسنا
(شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵) ۱۰:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها