پنج شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۱
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۶۸۷۷۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

تلف شدن 60 هزار گوسفند به دلیل آلودگی کارخانه ذوب مس

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از تلف شدن 60 هزار گوسفند به دلیل آلودگی کارخانه ذوب مس خبر داد و خواستار مداخله وزیر صنعت برای پرداخت خسارت دامداران منطقه شد.

علی اسدی کرم در تذکری به وزیر راه و شهرسازی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس، اظهار کرد: 10 سال است جاده شهرستان شهربابک به خاتم تحویل پیمانکار است ولی هر بار با کمبود اعتبار روبروست و تعطیل می‌شود.

وی افزود: این جاده هر روز کشته می‌دهد و اعتراضات مردمی نسبت به آن بالا گرفته است. همچنین وضعیت اقتصادی مردم در مسیر جاده دچار مشکل شده و اعتراضات شدیدی نسبت به عملکرد وزارت راه از سوی مردم ایجاد شده که امیدواریم آقای آخوندی توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد و مشکل را حل کند.

اسدی کرم در تذکری به وزیر صنعت نیز یادآور شد: کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد شهرستان شهربابک در اثر آلایندگی بیش از 60 هزار گوسفند مردم اهالی را تلف کرده و از بین برده است و 11 سال است که این آلایندگی برطرف نشده و عوارض و مشکلاتی برای منطقه به وجود آورده است.

نماینده مردم شهربابک با بیان اینکه مسئولین درباره این کارخانه کوتاهی کردند و اقدام مثبتی انجام ندادند، افزود: اهالی منطقه به خاطر دام‌هایی که تاکنون تلف شده و خسارتی که از شرکت ملی مس دریافت نشده است اعتراضات شدیدی دارند. لذا از آقای نعمت‌زاده می‌خواهیم در این مورد مداخله کنند و خسارت دامداران منطقه را بپردازد.
(پنج شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵) ۱۱:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها