شنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۵ / ۱۳:۲۰
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۶۸۶۸۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

استقرار نانوایی سیار در شلمچه برای زائران اربعین حسینی

رئیس اتاق اصناف خرمشهر از ایجاد نانوایی سیار و موکب در منطقه شلمچه به منظور پخت نان برای زائران در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران محمد مرادی اظهار کرد: نانوایی سیار شلمچه روزانه حدود 5 تا 10 هزار قرص نان را برای توزیع میان زائران پخت می کند ضمن اینکه 500 وعده صبحانه و شام برای عرضه به زائران از طریق موکب شلمچه تهیه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت اتحادیه درودگران، عکاسان، چلوکبابی و اغذیه فروشی برای خدمت رسانی به زائران در منطقه شلمچه، افزود: کارکنان اتاق اصناف خرمشهر و اعضای اتحادیه های صنفی پس از اتمام ساعت کاری میزبان و پذیرای زائران در منطقه شلمچه هستند.

مرادی در ادامه در خصوص اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا در خرمشهر نیز اظهار داشت: به رغم آنکه خرمشهر از نقاط مرزی ایران است اما رتبه اول استان را از حیث نبودِ کالای قاچاق به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: اگرچه مسئولان مربوطه در اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین بازرسان و اتحادیه های صنفی نظارت و کنترل شدیدی بر روی واردات کالا دارند اما گشت های بازرسی اتاق اصناف خرمشهر برای سرکشی به واحدهای صنفی فعال است اما تا کنون حتی یک مورد کالای قاچاق در واحدهای صنفی خرمشهر یافت نشده است.

به گفته وی، اغلب کالاهای خارجی که به خرمشهر وارد می شود، دارای فاکتور رسمی و مجوز های قانونی است ضمن انکه هم اکنون واحدهای صنفی گرایش شدیدی به عرضه کالاهای ایرانی پیدا کرده اند و قاچاق در خرمشهر به صفر رسیده است.
(شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵) ۱۳:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها