جمعه / ۲۸ آبان ۱۳۹۵ / ۰۹:۳۳
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۶۸۶۷۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

آغاز خرید دولتی مرکبات از هفته آینده

استاندار مازندران از خرید دولتی مرکبات در هفته آینده خبر داد.

ربیع فلاح جلودار در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه مازندران در ساری از خرید دولتی مرکبات در هفته آینده خبر داد و گفت: خوشبختانه تولید و توزیع برنج را به صورت ملی و منطقهای توانستیم به خوبی مدیریت کنیم و در بخش مرکبات نیز این آمادگی وجود دارد تا خرید را از باغداران اغاز کنیم.

وی خطاب به باغداران مازندران گفت: منتظر خرید دولتی مرکبات در هفته آینده باشید.

فلاح با بیان اینکه یکی از مباحث مهم خروج از رکود، توسعه و تقویت صادرات است، اظهار کرد: با وجود تمامی کمبودها و کاستی ها، حرکتی رو به جلو داریم و دولت نیز با بحث برجام توانست دست به یک گشایش اقتصادی بزند. ما هم معتقد هستیم با اعتبارات دولتی نمی توان به تنهایی به توسعه صادرات و گشایش اقتصادی دست یافت و مهم سیاست گذاری‌ها است.

استاندار مازندران گفت: بخش خصوصی در کنار یکدیگر باید تولید محصول صادرات محور داشته باشند.

وی با بیان اینکه در مجموعه استانداری مازندران توجه به بخش خصوصی را در اولویت کاری خود قرار داده ایم، اظهار کرد: بخش خصوصی موتور محرک تمامی بخش ها است و توجه به این بخش دیگر بخش های جامعه را به حرکت درمی آورد.

استاندار مازندران با بیان اینکه در بحث صادرات همه ما مسئول هستیم، اظهار کرد: در این باره همه باید احساس مسئولیت کنند، صادرات مربوط به شخص نیست و منافع ملی و منطقه ای را دربر می گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد رفع موانع تولید در استانداری مازندران، بیان کرد: بیش از 60 مصوبه در حمایت از تولید در ستاد رفع موانع تولید داشته‌ایم  و در اجرای بسته رونق اقتصادی نیز جزو استان های برتر بوده ایم اما هنوز کارهای زیادی مانده که باید انجام دهیم.

فلاح، مازندران را جزو ده استان برتر در بهبود فضای کسب و کار دانست و خاطرنشان کرد: در خدمات فنی  مهندسی نیز باید وارد شویم و نبود این بخش در حوزه صادرات پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر ترسیم نقشه راه درست از صادرات استان گفت: این موضع نیازمند هماهنگی و همکاری بیشتر بخش خصوصی با دولت دارد تا بتوان در ترسیم این نقشه راه اصولی گام برداشت./ ایسنا
(جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵) ۰۹:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها