سه شنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۵ / ۱۰:۲۳
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۶۸۵۱۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنعت برنج و ماکارونی
مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر خبر داد:

کشف و ضبط 2 هزار کیلوگرم برنج خارجی در قائم شهر

به گزارش فودنا، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر گفت: بیش از 2 هزار و 160 کیلوگرم برنج خارجی در تخلیط با برنج ایرانی جهت بسته بندی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

فرزین فرهادی گفت: به اکیپ بازرسی شامل نمایندگان مدیریت جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی شهرستان قائم شهر بصورت منظم و برنامه ریزی شده اقدام به بازرسی و بررسی مستمر و مداوم از واحدهای تره بار فروشی و فروشگاه های  سموم نباتی، سورتینگ داران و بسته بندی برنج در این شهرستان می کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه این مدیریت با همکاری اکیپ نظارتی این شهرستان برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی ازجمله توزیع و فروش میوه های قاچاق و سموم غیرمجاز نسبت به بازدید و اعمال قانون این واحدها اقدام می کند، در خصوص بازدید از واحدهای تره بار فروشی و فروشگاه های این شهرستان اظهار داشت: از 48 مورد بازدید بعمل آمده در مهرماه امسال، 15 بازدید مربوط به فروشگاه سموم نباتی، 5 مورد مربوط به واحدهای تره بار فروشی، 20 مورد سورتینگ داران و 8 مورد واحد بسته بندی برنج و شالیکوبی بود.

به گفته این مسوول در طی این بازدیدها 12 تذکر شفاهی و 16 مورد تذکر کتبی به واحدهای متخلف داده شد که در صورت تکرار موارد در بازدید بعدی نسبت به پلمپ آن اقدام می گردد.

فرهادی افزود: در این گشت دو مورد از این واحدها پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در گشت مشترک بیش از 2 هزار و 160 کیلوگرم برنج خارجی در تخلیط با برنج ایرانی جهت بسته بندی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر به کشاورزان توصیه کرد سموم مصرفی باید دارای لیبل فارسی، تاریخ تولید و انقضاء و نام شرکت سازنده باشند

 

(سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵) ۱۰:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها