چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۶:۱۰
سرویس : فن آوری اطلاعات
کد خبر : ۶۸۴۲۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فن آوری اطلاعات

سایت هایی برای تغذیه سالم

این روزها بسیاری از افراد تلاش می کنند با تکیه بر اصول سلامت و تغدیه به تناسب اندام برسند یا وزن خود را کنترل کنند. در این میان روش های دستیابی به اطلاعات تغذیه ای مناسب، نسبت به گذشته تغییراتی آشکار دارد. به عبارت دیگر انواع وب سایت های اطلاع رسانی، اپلیکیشن ها و برنامه های آموزشی دیجیتال در جهت تناسب اندام افراد استفاده می شوند.

در ادامه این مطلب به معرفی تعدادی از وب سایت های مؤثر برای تغذیه مناسب می پردازیم:

مجله سلامتی را ورق بزنید

اگر به دنبال مجموعه ای از اطلاعات مناسب درخصوص انواع مواد غذایی، گیاهان دارویی، ادویه ها و... هستید، سری به وب سایت  «راستینه» بزنید. این وب سایت با سرفصل های اطلاعات دارویی، ویتامین ها و مکمل ها، داروهای صنعتی، اصول تغذیه براساس طب سنتی و بخش های متنوع دیگر، جزو مفید ترین وب سایت های تغذیه سالم است. گرایش این وب سایت به سمت تغذیه سالم ایرانی باعث شده افرادی که به دنبال کردن تغذیه براساس مزاج شناسی و طب سنتی و گیاهی تمایل دارند، از استفاده از این وب سایت لذت ببرند.

افزون بر اینها، علاقه مندان به مطالعه، می توانند از مجموعه مقالات مختلف این وب سایت برای افزایش دانش خود بهره برداری کنند. برای مراجعه به این وب سایت از آدرس زیر استفاده کنید:

www.rastineh.ir

***

بدن سالم، تغذیه سالم

یکی از وبلاگ های فعال و قوی در حوزه سلامت غذایی وبلاگ  «تغذیه سالم» است. این وبلاگ یک بانک اطلاعاتی جمع و جور در خصوص انواع مواد غذایی و خواص این مواد است. دسته بندی این وبلاگ به بخش های تغذیه مادر و کودک، تغذیه کودکان، تغذیه دوران میانسالی، تغذیه افراد کهنسال، نوجوانان و. . . از یکسو و توصیه های مختلف درخصوص خواص انواع مواد غذایی از سویی دیگر باعث شده کاربرانی از هر سن و سال و شرایط پزشکی از اطلاعات این وبلاگ نهایت برداشت اطلاعات را داشته باشند. برای مراجعه به این وبلاگ می توان از آدرس زیر استفاده کرد:

tagzieh. blogfa. com

***

پایگاه سلامتی و تغذیه

پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و سلامت، یکی از برترین وب سایت های اطلاعاتی در حوزه تغذیه به شمار می رود؛ وب سایتی که می توان با اطمینان و اعتماد به اطلاعات مندرج در آن برنامه ای برای سلامت ترسیم کرد. بخش های تالار گفت وگو و مقالات از بخش های پربازده و با نرخ بازدید بالای این وب سایت ارزیابی می شوند. یکی از جالب ترین بخش های این وب سایت بخش سنجش سلامت تغذیه ای است.

در این قسمت کاربران با ثبت اطلاعات مهم خود مثل سن، جنس، قد، وزن و... به سرعت به برنامه ای جامع در خصوص وضعیت سلامتی خود دست پیدا می کنند. برای مراجعه به این وب سایت و استفاده از انواع خدمات آن به آدرس زیر مراجعه کنید:

behsite. irbehsite. ir

***

وب سایتی برای همه

وب سایت  «آکا» ایران، یک وب سایت جهان شمول است که بسیاری از حوزه های مهم تغذیه را پوشش می دهد. از شیوه های نوین آشپزی تا شیوه های مهم تغذیه و خوراک مناسب برای افراد مختلف. اگرچه این وب سایت بخش های متنوع پرشماری دارد، اما بخش های تغذیه و آشپزی این وب سایت بسیار محبوب تر از سایر بخش ها ارزیابی می شوند. درواقع بسیاری از دستورهای این وب سایت در وبلاگ های مختلف، سایت های آشپزی و گروه های تلگرامی محبوب هستند. نکات خانه داری، آشپزی و تغذیه این وب سایت باعث شده بسیاری از کاربران آن را بانوان تشکیل دهند.

برای مراجعه به این وب سایت آدرس زیر را بررسی کنید:

akairan. com akairan. com

***

انجمنی برای گیاهخوارها

وب سایت انجمن تغذیه طبیعی از وب سایت های بسیار محبوب و پربازدید بین افرادی است که تابع رژیم های گیاهخواری هستند. با توجه به اینکه طی سال های اخیر بسیاری از افراد به تبعیت از رژیم های گیاهخواری گرایش پیدا کرده اند، این وب سایت یک کلکسیون کامل از تمامی خواسته های یک کاربر گیاه خوار را شامل می شود. فایل های صوتی آموزشی، مجموعه مقالات، توضیحات مفید و کاربردی درخصوص چگونگی آغاز یک رژیم گیاهخواری و توضیح در خصوص انواع مکمل های طبیعی گیاهخواری از مهم ترین بخش های وب سایت گیاهخواران را تشکیل می دهد.

برای مراجعه به این وب سایت آدرس زیر را بررسی کنید:

www. v90. ir
(چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵) ۱۶:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها