دوشنبه / ۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۳:۲۳
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۸۲۰۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
از ششم تا نهم آبان ماه؛

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور با حضور 480 شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و فرآورده های لبنی و صنایع وابسته و همچنین نخستین نمایشگاه خوراک و آبزیان با حضور 480 شرکت داخلی و خارجی از ششم تا نهم آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

از مجموع شرکت های حاضر در این نمایشگاه بین المللی 360 شرکت داخلی و 120 شرکت خارجی از 20 کشور جهان شامل ترکیه، اتریش، چین، فرانسه، اسپانیا، بلژیک، ایتالیا، دانمارک، هلند، آلمان، برزیل، استرالیا، هند، کره جنوبی ، مجارستان، تایوان، رومانی، آرژانتین و ژاپن مشارکت دارند.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه جدیدترین محصولات تولیدی، پژوهشی، ماشین آلات، تجهیزات و خدمات مرتبط، انواع تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل های خوراکی، دامپزشکی و واکسن های دامی، دارو و مکمل های غذایی، فرآورده ها و تولیدات لبنی، انواع خوراک دام و مکمل، ماشین آلات و تجهیزات، داروهای دامپزشکی و ضدعفونی کننده ها، مکمل ها و افزودنی های خوراک دام و طیور، تجهیزات و لوازم مرغداری، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی را در معرض نمایش عموم می گذارند.
در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و فرآورده های لبنی و صنایع وابسته، زمینه برای معرفی توانمندی ها و دستاوردهای متخصصان کشورمان در حوزه های مختلف و در راستای افزایش سطح مبادلات تجاری فراهم شده است.
توسعه صادرات غیرنفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه ها، اشتغال و کارآفرینی، ارتقای دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان از دیگر اهداف این نمایشگاه است .
این نمایشگاه از ساعت 10 تا 18 عصر روزهای ششم تا نهم آبان ماه پذیرای حضور علاقمندان است.
(دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵) ۱۳:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها