دوشنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۵ / ۱۲:۰۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۸۰۳۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

ارائه آخرین یافته‌های علمی در حوزه‌ «علوم صنایع غذایی»

کنفرانس ملی «چالش‌های زیست‌محیطی و چشم‌انداز صنعت کشاورزی، آبزیان و غذا»، ۲۰ آذر ماه امسال در اهواز برگزار می‌شود.

هدف از برپایی این کنفرانس، ایجاد یک محفل علمی برجسته و محیطی جهت تبادل نظر علمی و فنی و ارائه آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی توسط دانشگاهیان، سازمان‌ها و صنعتگران در همه زمینه‌های علوم و مهندسی محیط زیست، علوم و مهندسی کشاورزی، علوم شیلات و آبزی‌پروری و علوم صنایع غذایی است.

این کنفرانس علمی به همت سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با همکاری و مشارکت کمیسیون ملی یونسکو-ایران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، مرکز تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، انجمن علوم خاک ایران، انجمن علوم باغبانی ایران، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مراکز صنعتی مرتبط برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته علمی کنفرانس، تمام صاحبنظران، متخصصان و علاقه‌مندان در رشته‌های مختلف مهندسی کشاورزی، محیط زیست، شیلات و آبزی‌پروری و صنایع غذایی می‌توانند مقالات خود را که حاوی آخرین یافته‌های علمی- فنی است، چه در زمینه‌های تئوری و چه کاربردهای عملی آنها به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

همزمان با این کنفرانس، نشست‌های علمی- تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و میزگردهای علمی و نمایشگاهی نیز به منظور آشناکردن علاقه‌مندان با آخرین دستاوردهای دانش فنی و چالش‌های مرتبط با زمینه‌های مختلف علوم محیط زیست، کشاورزی، شیلات و آبزیان و صنایع غذایی برگزار می‌شود.

محورهای اصلی کنفرانس شامل «علوم کشاورزی»، «علوم شیلات و آبزی پروری»، «علوم صنایع غذایی» و «علوم و مهندسی محیط زیست» است.

اول آبان ماه امسال آخرین مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.aff2016.ir مراجعه کنند.

(دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵) ۱۲:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها